خبر فوری

ناظرگمرکات هرمزگان: ۶۶ هزارتن کالاهای اساسی در جریان تشریفات گمرکی است

هرمزبان – ناظر گمرکات هرمزگان گفت: ۶۶ هزار تن کالاهای اساسی در جریان تشریفات گمرکی است که پس از دریافت مجوزهای قانونی خروج و به بازار عرضه می شود.

ابوالفضل اکبرپور روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: این مقدار کالاها شامل برنج، دانه های روغنی، شکر و غیره است که به‌ گمرک اظهار و پس از پایان یافتن تشریقات گمرکی و با قرار گرفتن در مسیر سبز به صورت حمل یکسره در مرحله خروج قرار می گیرد.
مدیرکل گمرک شهید رجایی ادامه داد: از این میزان کالا، همچنین ۲۷۸ تن نهاده های دامی و ۲۸ تن نیز مربوط به دارو است که بدون هیچ گونه ایستایی به صورت حمل یکسره درحال ترخیص می باشد.
 به گفته وی، مواد اولیه دارو ، ماشین آلات و  تجهیزات تولید ، نهاده های دامی و هرگونه کالاهای وارداتی که مورد نیاز فوری جامعه می باشد بدون انجام تشریفات گمرکی به جز بازرسی اجمالی با دریافت درخواست به صورت حمل یکسره و بدون هیچ گونه ایستایی با تنظیم صورت جلسه یا صدور حکم حمل یکسره نسبت به خروج اقدام و فرصت لازم برای ادامه تشریفات گمرکی بعد از خروج کالا به صاحب کالا داده می شود.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید