خبر فوری

اعمال تخلف یک میلیون تومانی ۳۰ خودرو در شهرستان جاسک

هرمزبان – فرماندار شهرستان جاسک گفت: در نخستین روز از اجرای طرح ممنوعیت تردد برای ۳۰ خودروی متخلف در این شهرستان جریمه های یک میلیون تومانی اعمال شد.

محمد رادمهر ، با اشاره به برگشت ۱۰ خودرو در مبادی این شهرستان افزود: در نخستین روز از اجرای طرح ممنوعیت تردد برای ۳۰ خودروی متخلف در این شهرستان جریمه های یک میلیون تومانی اعمال شد. 

فرماندار شهرستان جاسک نیز از نظارت و کنترل کاملا شدید مبادی ورودی و خروجی ها در این شهرستان توسط نیرو های انتظامی خبر داد و اظهار کرد: برابر مصوبه ستاد ملی کرونا محدودیت های شدید در تردد حمل ونقل عمومی و خودروهای شخصی در سطح جاسک نیز اعمال می شود.

وی بیان کرد: برابر با اجرای این طرح تردد خودرو های شخصی به شهرهای قرمز و نارنجی بین استانی از روز گذشته تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۵ شهریورماه ممنوع است.

رادمهر تصریح کرد: جریمه متخلفین بصورت یکسان یک میلیون تومان فارغ از وضعیت قرمز یا نارنجی تعیین و توسط نیروی انتظامی اعمال و وصول خواهد شد.

فرماندار جاسک در پایان نیز اظهار کرد: چنانچه متخلفین از تاریخ صدور قبض جریمه تا یک ماه نسبت به پرداخت آن اقدام نکنند، جریمه مذکور به مأخذه دو برابر اخذ خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید