خبر فوری

محمدی نادری، اولین جدا شده استقلال

هرمزبان – خداحافظی محمد نادری با استقلالی ها در پایان فینال جام حذفی غیرمنتظره بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، محمدنادری بلافاصله بعد از پایان فینال جام حذفی با استقلالی ها خداحافظی کرد. درباره این خداحافظی غیرمنتظره گفته می‌شود محمد نادری تصمیم گرفته به اروپا برگردد و فوتبال خود را خارج از ایران دنبال کند. در حالی که به نظر می رسد مقصد بعدی این مدافع همان فوتبال بلژیک باشد، نزدیکان نادری مدعی هستند این بازیکن برای فصل آینده به یک تیم یونانی یا یک تیم پرتغالی می پیوندد.
محمد نادری قبل از عضویت در پرسپولیس و استقلال در بلژیک شاغل بود اما در این لیگ فرصت چندانی نصیبش نشد تا دوباره به فوتبال ایران برگردد. محمد نادری حالا تصمیم گرفته شانس خود را یک بار دیگر در فوتبال اروپا امتحان کند. همین که بعد از فینال جام حذفی زمین چمن ورزشگاه نقش جهان را بوسید نشان می دهد نادری فقط با استقلال خداحافظی نکرده و قصد خروج از لیگ برتر ایران را دارد.
در پایان بازی فولاد – استقلال محمد نادری در حالی که پیراهنی با تصویر اسطوره استقلال، منصور پورحیدری بر تن داشت بر چمن بوسه زد و راهی رختکن شد. این بدین معنی بود که محمد نادری دیگر قصد ادامه حضور در ترکیب تیم آبی را ندارد و بعد از تجربه بازی در پرسپولیس و استقلال حالا می رود تجربه بازی در یک تیم بزرگ دیگر را به دست بیاورد. محمد نادری پیش از این در تراکتور هم حضور داشته است. 
محمد نادری در روزهای حضور در تراکتور به عنوان بازیکن قرضی برای نساجی بازی کرد و بعد از حضور در این تیم بود که راهی تیم کورتریک بلژیک شد اما  بازی اش در لیگ بلژیک طولانی نبود بطوریکه به عنوان بازیکن قرضی این بار سر از تیم پرسپولیس در آورد. حضور او در تیم پرسپولیس هم کوتاه مدت بود و حالا بعد از یک فصل بازی در استقلال هم به دنبال پیوستن به یک تیم جدید است. 
محمد نادری هنوز تیم فصل بعد خود را مشخص نکرده است. شاید این بازیکن به دنبال بازگشت به تیم بلژیکی باشد و شاید هم بار دیگر به عنوان بازیکن قرضی از سوی تیم بلژیکی راهی یک تیم جدید شود. محمد نادری بعد از جدایی از پرسپولیس امیدوار بود به همراه استقلال به یک جام دیگر دست پیدا کرد اما اتفاقات شب گذشته در استادیوم نقش جهان برای او و همه استقلالی ها تلخ و دردناک بود به این خاطر که آبی ها در جریان بازی موفق به گلزنی نشدند ودر ضربات پنالتی هم به محسن فروزان یک استقلالی سابق باختند و بدون جام اصفهان را ترک کردند.
اما با جدایی محمد نادری از استقلال، این تیم در خط دفاع و در جناح چپ با کمبود مهره مواجه خواهد شد به این خاطر که استقلال در این جناح با جدایی محمد نادری تنها متین کریم زاده را خواهد داشت و این بازیکن به تنهایی قادر نخواهد بود همه نیازهای این تیم را در جناح چپ بر آورده کند؛ به خصوص که برای هر بازیکن احتمال محرومیت و مصدومیت وجود دارد. شاید استقلال در روزهای آتی در مذاکره ای که با محمد نادری خواهد داشت موفق شود او را در اردوی تیم آبی نگه دارد. از یک طرف باید به این نکته هم اشاره کرد او حتما تصمیم قاطعی در این زمینه گرفته که چمن استادیوم را بوسید و چنین بازیکنانی کمتر تصمیمشان تغییر کرده است. با جدایی محمد نادری بدون شک سیاست اول استقلال در نقل و انتقالات باید خرید بازیکن دفاعی در جناح چپ باشد به وِیژه که بازیکن چپ پای با کیفیت کمتر در بازار وجود دارد. به واقع یکی از اولویت های استقلال در بازار نقل و انتقالات باید خرید مدافع چپ پا باشد. 
استقلال بعد از از دست دادن جام روزهای پر التهابی را تا شروع فصل جدید بازی ها پیش رو خواهد داشت به این خاطر که چند بازیکن دیگر هم به دنبال جدایی از اردوی تیم آبی هستند. جز محمد نادری – مهدی قایدی و دو سه بازیکن دیگر هم به دنبال ترک استقلال هستند و استقلال برای برنامه ریزی فصل جدید باید در فصل نقل و انتقالات اقدامات اساسی انجام دهد. آنهم در روزهایی که مدیریت استقلال و سرمربی تیم خیلی بهم نزدیک نیستند و رابطه خوبی با هم ندارند. باید منتظر ماند و در روزهای آتی واکنش و اقدامات باشگاه استقلال را در زمینه جدایی بازیکنانی چون محمد نادری دید.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید