خبر فوری

همه در برابر مطالبات وزارت آموزش و پرورش پاسخگو باشند

هرمزبان – وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: وقت آن رسیده تا همه دستگاه‌های اجرایی وظیفه خود را در ارتقای نظام تعلیم و تربیت بشناسند. همه باید در تربیت نسل نقش بگیرند و البته پس از آن در برابر مطالبات وزارت آموزش و پرورش پاسخگو باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا،حسین باغگلی روز یکشنبه با انتشار مطلبی در حساب توئیتری خود نوشت: این خواسته صریح  سند تحول بنیادین و باوری است که امروز در رأس دولت وجود دارد.

وی پیشتر نیز در حساب توئیتری خود گفته بود که با حمایت‌های رییس جمهوری و طبق قول ایشان، بخشی از چهار میلیون مسکن وعده داده شده به مردم، به فرهنگیان اختصاص داده خواهد شد. حمایت شخص رئیس جمهوری از آموزش و پرورش، مطالبه طولانی مدت خانواده و تربیت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش ایرنا، حسین باغگلی متولد سال ۱۳۵۷ مشهد و دارای مدرک دکتری علوم تربیتی (فلسفه تعلیم و تربیت) از دانشگاه فردوسی مشهد، مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی مدارس عام المنتفعه امام رضا (ع)، عضو متخصص کارگروه پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، مشاور تخصصی در طراحی برنامه های آموزشی و تربیتی است.

رییس دولت سیزدهم ۲۰ مرداد ماه فهرست پیشنهادی وزرای خود را برای اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی اعلام کرد. باغگلی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی شده است.  

با اعلام وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم و معرفی حسین باغگلی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش صفحه اینستاگرام ‌و توئیتر وی از روز ۲۲ مرداماه ۱۴۰۰ به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید