خبر فوری

حضور۲ وزیر پیشنهادی در کمیسیون اجتماعی/ ارائه برنامه به نمایندگان

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با حضور در این کمیسیون برنامه‌های خود را ارائه کرد و بر ضرورت تحقق بیمه محصولات کشاورزی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، مجید انصاری با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی،گفت: ساداتی‌نژاد برنامه‌های خود را ارائه کرد و در این جلسه مباحث بسیار خوبی مطرح شد. اصلاح الگوی کشت و ضرورت ساماندهی اراضی کشاورزی از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه درباره آن بحث شد.

وی بیان کرد: توجه به بیمه کشاورزی چه در بخش بیمه کشاورزان و چه در بخش محصولات کشاورزی و ضرورت نظارت بر بازار و تجارت کشاورزی هم از جمله مباحث دیگری بود که در این جلسه مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری امروز در جلسه کمیسیون حضور یافت و مباحث خوبی مطرح شد.

وی تاکید کرد: توجه به نظام آموزشی، تقویت رابطه بین صنعت و دانشگاه و بومی کردن سرفصل های آموزشی از نکات مهمی بود که در این جلسه درباره آن بحث و تبادل نظر شد.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید