شروع فوق العاده پوگبا در فصل جدید با 4 پاس گل!

هرمزبان – ستاره فرانسوی، فصل جدید را بسیار درخشان آغاز کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پل پوگبا در جریان برد 5-1 منچستریونایتد مقابل لیدز یونایتد در هفته اول فصل 2021/22 لیگ برتر انگلیس موفق به ثبت آمار کم سابقه 4 پاس گل شد. پوگبا اولین بازیکن تاریخ منچستریونایتد است که در جریان یک بازی از لیگ برتر موفق به ثبت 4 پاس گل می شود. پیش از پوگبا در تاریخ لیگ برتر فقط 6 بازیکن چنین آماری به ثبت رسانده بودند. گفتنی است این هافبک فرانسوی در مجموع 26 بازی فصل گذشته خود در لیگ برتر فقط 3 پاس گل داده بود.
شیاطین سرخ شروع درخشانی در لیگ برتر فصل جدید را تجربه کرده و در استادیوم اولدترافورد با نتیجه 2-5 لیدز یونایتد را مغلوب کردند. پل پوگبا، هافبک فرانسوی یونایتد ستاره تیمش در مسابقه امروز بود و موفق شد چهار پا گل در بازی برابر لیدز به نام خود ثبت کند. سه تا از پاس گل های پل پوگبا را برونو فرنتندز، هافبک پرتغالی یونایتد تبدیل به گل کرد تا این زوج آماده خط میانی شیاطین سرخ از همان هفته ابتدایی برای دیگر مدعیان لیگ برتر خط و نشان بکشند. پل پوگبا گه در رقابت های یورو 2020 و در ترکیب تیم ملی فرانسه نیز نمایش خوبی از خود ارائه داده بود، امروز با این عملکرد در لیگ برتر ثابت کرد برای فصل جدید به خوبی آماده شده است.
پل پوگبا هفتمین بازیکن در تاریخ لیگ برتر و اولین بازیکن منچستریونایتد است که در یک بازی چهار پاس گل داده است. جالب اینجاست این بازیکن فرانسوی فصل گذشته در مجموع 26 بازی در لیگ تنها سه پاس گل ارسال کرده بود. با این میزان آمادگی پل پوگبا و برونو فرناندز، هواداران یونایتد می توانند به کسب عنوان قهرمانی در فصل جدید امیدوار باشند.

– در جریان برد 5-2 دورتموند مقابل آینتراخت فرانکفورت در هفته اول فصل 2021/22 بوندسلیگا، ارلینگ هالند با اختلاف بهترین بازیکن زمین بود. هالند در این بازی روی 4 گل از 5 گل دورتموند تاثیر مستقیم داشت. او 2 گل به ثمر رساند و 2 پاس گل به نام خود ثبت کرد. برای اولین بار است که هالند در پاس گل، بریس می کند.
بعد از عملکرد خیره کننده ارلینگ هالند در ترکیب سالزبورگ چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این غول نروژی دوخته شد اما نهایتاً این دورتموند بود که توانست گوی سبقت را از سایر رقبا برباید و او را به خدمت بگیرد. بدون شک ارلینگ هالند در دو فصل گذشته بهترین بازیکن دورتموند بوده و نمایش های خیره کننده او باعث شده که حتی بسیاری از این بازیکن در کنار کیلیان امباپه به عنوان جانشینان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی یاد کنند.
ستاره نروژی در فصل گذشته آمار شگفت انگیز 27 گل زده و شش پاس گل را از خود به ثبت رساند اما نهایتاً پایین‌تر از روبرت لواندوفسکی 41 گله قرار گرفت. با این حال به نظر می رسد که ستاره نروژی در این فصل اسب خود را زین کرده تا عملکردی بهتر از فصل قبل را به نمایش بگذارد. دورتموند در هفته اول رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف فرانکفورت رفت و نهایتاً موفق شد با نتیجه 4-1 حریف خود را شکست دهد. بردی که در آن ارلینگ هالند نقش اساسی را ایفا کرد و با ثبت دو گل و دو پاس گل رقم زننده شروع طوفانی زنبورها و البته خودش در بوندسلیگا شد.

– روبرتو فیرمینو با گلزنی مقابل نوریچ سیتی، یک رکورد خاص به نام خودش و باشگاه لیورپول ثبت کرد. روبرتو فیرمینو زننده هشت هزارمین گل تاریخ لیورپول در تاریخ بالاترین سطح فوتبال انگلیس لقب گرفت. به نقل از اپتا، لیورپول در اولین بازی فصل 22-2021، مهمان نوریچ سیتی بود و توانست این تیم را با نتیجه 3-0 شکست دهد. روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی لیورپول که در این بازی زننده گل دوم تیمش بود، توانست یک رکورد خاص و منحصر به فرد به خودش و باشگاهش هدیه کند. گل فیرمینو برای لیورپول مقابل نوریج سیتی، گل شماره 88 این مهاجم برای قرمزها بود و همچنین هشت هزارمین گل لیورپول (گل شماره 8000) در بالاترین سطح فوتبال انگلیس (لیگ فوتبال و لیگ برتر). لیورپول دومین باشگاه انگلیسی است که به این دستاورد می رسد؛ تنها منچستریونایتد با 8089 گل آمار بهتری از ساکنان آنفیلد دارد. 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید