خبر فوری

بخش سرپایی کووید ۱۹ در سیریک راه اندازی شد

هرمزبان – رئیس بیمارستان سیریک گفت: با افزایش موارد ابتلا به کرونا بخش سرپایی کووید ۱۹ در این بیمارستان راه‌اندازی شده است.

دکتر صلاح الدین سفاری ظهر امروز (۱۹ مردادماه) با اشاره به راه اندازی بخش کووید ۱۹ در بیمارستان سیریک گفت:با توجه به موج پنجم کرونا و شیوع گسترده بیماری کرونا در جامعه و دسترسی بهتر بیماران شهرستان سیریک، بخش کووید این بیمارستان راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان‌های میناب و بندرعباس مراجعه می‌کردند، اظهار کرد:  بخش سرپایی کووید ۱۹ بیمارستان دارای پنج تخت در کنار سایر تجهیزات مورد نیاز برای ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا است.

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) شهرستان سیریک اضافه کرد: بخش سرپایی کووید این بیمارستان برای ارایه خدمات تزریق دارو و بستری بیمارانی که وضعیت حاد و بحرانی ندارند راه اندازی شده است.

سفاری عنوان کرد: با راه اندازی این بخش خدمت درمانی در فضایی مناسب‌تر و در زمان کمتر به بیماران ارائه می‌شود و از اشغال تخت‌های اورژانس و بستری در شهرستان‌های همجوار نیز کاسته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید