خبر فوری

در صورت ماندن دیوگو دالو، منچستریونایتد از جذب تریپیر منصرف می شود

هرمزبان – با قوت گرفتن احتمال ماندن دیوگو دالو در منچستریونایتد برای فصل 22-2021، شانس پیوستن کایرن تریپیر به این تیم رنگ می بازد. 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مدافع راست پرتغالی شیاطین سرخ با عملکرد خوب خود در پیش فصل، کادر فنی را برای نگه داشتنش در اولدترافورد متقاعد کرد. تریپیر تمایل داشت به انگلیس بازگردد و برای منچستر بازی کند اما در حالی که شیاطین سرخ آماده بودند برای جذب او 10 میلیون پوند بپردازند، اتلتیکو مادرید تقاضای 28 میلیون پوند کرد. تا زمانی که تغییری ناگهانی در این وضعیت صورت نگیرد، انتظار می رود یونایتد خودش را از این معامله کنار بکشد. 
عملکرد خوب دالو در بازگشت موجب شد سران یونایتد برنامه خود در مورد او را مورد تجدید نظر قرار دهند. البته اگر درخواست 5 میلیون یورویی برای قرض دادن دالو نبود، چه بسا او تا کنون اولدترافورد را ترک کرده بود. این رقم بالا نشان دهنده ارزشی است که منچستریونایتد برای ملی پوش پرتغالی 22 ساله خود قائل است و حالا قرار است او در فصل آینده رقیب آرون ون بیساکا در سمت راست خط دفاعی باشد. 
با توجه به اینکه میلان در آستانه جذب الساندرو فلورنتزی است، بازگشت دیوگو دالو به میلان بعید به نظر می رسد تا احتمال ماندن او در منچستریونایتد افزایش یابد. به نقل از فابریتزیو رومانو؛ منچستریونایتد برای موافقت با بازگشت قرضی دالو به میلان، مبلغی سنگین در حدود 4 میلیون یورو می خواهد و البته باید بند خرید او اجباری باشد. در این شرایط روسونری از خرید دالو منصرف شده و به سراغ فلورنتزی رفته است. با توجه به درخواست سنگین منچستریونایتد برای واگذاری دالو، بعید است تیمی حاضر به مذاکره با شیاطین سرخ شود. بنابراین دالو به احتمال زیاد ذخیره ون بیساکا در فصل 2021/22 خواهد بود. دالو در تمرینات و بازی های پیش فصل منچستریونایتد، عملکرد درخشانی داشته و نظر مثبت سولسشر را جلب کرده است.
مدافع کناری پرتغالی شیاطین سرخ از تجربه ای که در سن سیرو به دست آورده است رضایت دارد. دیوگو دالو به دنبال این است تا در فصل 22-2021 در اولدترافورد فرصت بیشتری برای بازی کردن به دست بیاورد. به نقل از سایت گل، دالو در سال 2018 در انتقالی 19 میلیون پوندی از پورتو به منچستریونایتد پیوست ولی هنوز نتوانسته است به جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم برسد. این مدافع 22 ساله که فصل قبل را به طور قرضی در میلان سپری کرد، در جدیدترین مصاحبه اش گفته است:
عالی گذشت. هدف من در فصل گذشته این بود که باز هم بازی کنم و آمادگی ام را حفظ کنم که به آن دست یافتم. فکر می کنم یکی از معدود بازیکنان میلان بودم که کل فصل در دسترس بودم و در کنار آن، دقایقی هم درون زمین حضور داشتم که برایم خیلی ارزشمند بود. شانس بازی کردن در لیگی دیگر برای من خیلی مفید واقع شد. 
در حالی که دو سال دیگر از قرارداد دالو باقی مانده است، او در مورد اهداف خود این طور توضیح می دهد: می خواهم به پیشرفت ادامه بدهم. طبیعتا بعد فصلی که پشت سر گذاشتم، انتظارات افزایش پیدا خواهد کرد. می خواهم به بازی کردن، تلاش همه جانبه و پیشرفت کردن ادامه بدهم. می دانم که فصل قبل فوق العاده بود ولی من می توانم از این هم بهتر باشم.  
کایرن تریپیر هیچ مشکلی با منتظر ماندن تا اواخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای پیوستن به منچستریونایتد ندارد. به نقل از تلگراف، با توجه به این که منچستریونایتد برای جذب جیدون سانچو و رافائل واران متعهد به پرداخت 120 میلیون پوند شده است، آن ها قبل از جذب بازیکنی دیگر نیاز به فروش برخی از مهره های فعلی خود دارند. تریپیر 30 ساله که وارد سال آخر قراردادش با اتلتیکو مادرید شده است، تمایل دارد با بازگشت به انگلیس برای منچستریونایتد بازی کند. او شرایط مالی یونایتد را درک می کند و به همین علت عجله ای برای نهایی شدن انتقالش به اولدترافورد ندارد.
اتلتیکو مادرید برای تریپیر 30 میلیون پوند تقاضا کرده است ولی منچستریونایتد که در صورت امکان به جذب یک هافبک هم می اندیشد، چنین رقمی را غیر قابل قبول می داند. در شرایط فعلی دیگو سیمئونه دوست ندارد تریپیر را از دست بدهد و مدیران قهرمان لالیگا هم جذب یک جانشین را در بازار فعلی پر هزینه می دانند. از طرف دیگر اوله گونار سولسشر روی تجربه و کیفیت تریپیر روی ضربات ایستگاهی حساب باز کرده است و باور دارد که این بازیکن می تواند به پیشرفت آرون ون بیساکا در امور تهاجمی کمک کند. 
در همین حال میلان قصد دارد بار دیگر دیوگو دالو را از منچستریونایتد قرض بگیرد ولی اگر توافقی برای انتقال تریپیر صورت نگیرد، ممکن است این مدافع راست پرتغالی در اولدترافورد ماندنی شود. همچنین هزینه جمعا 3.75 میلیون پوندی قرض گرفتن برندن ویلیامز از یونایتد باعث شده است تا ساوتهمپتون از لیست علاقه مندان به این بازیکن پا پس بکشد. 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید