خبر فوری

وضعیت در استان هرمزگان بحرانی است

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تامین اکسیژن و تخت های بیمارستانی از نیازهای اساسی امروز استان هرمزگان بوده و انتظار می رود وزارت بهداشت هرچه سریع تر به داد مردم استان برسد.

احمد مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان هرمزگان، بیان کرد: متاسفانه وضعیت استان از نظر شیوع بیماری کرونا، فوق بحرانی می باشد و ما به شدت از وزارت بهداشت گله مند هستیم. وزیر در استان حضور یافتند و قول هایی در خصوص تامین یکسری امکانات و تخت های بیمارستانی دادند اما متاسفانه به آن ها عمل نشده است.

وی در ادامه اظهار کرد: در بحث تجهیزات بیمارستانی و تخت های بیمارستانی به شدت کمبود داریم و بخشی از مریض ها در راهروهای بیمارستان ها بستری شده اند. از سوی دیگر آمپول اَکتمرا که برای درمان بیماران وخیم کرونایی به کار می رود در سطح استان نایاب شده است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در سطح استان در تامین تخت های بیمارستانی و تجهیزات درمانی به شدت با مشکل روبه رو هستیم و باید هرچه سریع تر بیمارستان های استان تجهیز شوند. اکسیژن و تخت های بیمارستانی از نیازهای اساسی امروز استان است. انتظار می رود وزارت بهداشت هرچه سریع تر به داد مردم استان هرمزگان برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید