خبر فوری

آرشیو برچسب: مدارس غیر دولتی

موافقت کمیسیون آموزش مجلس با تسری قانون ممنوعیت مدرسه‌داری برای مسوولان

هرمزبان -کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با پیشنهاد تسری قانون «ممنوعیت مدرسه‌داری برای مسئولان کشور» موافقت کرد.

ادامه خبر »

سعید صالح: راه‌اندازی مدارس غیردولتی توسط مدیران و مقامات ممنوع است

هرمزبان – مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه شهریه بیش از ۲۴ هزار واحد آموزشی، مردادماه تعیین تکلیف شد، گفت: راه‌اندازی و اداره مدرسه توسط مدیران و مقامات ممنوع است و این ممنوعیت در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصویب شده است.

ادامه خبر »

چگونگی پیش ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس غیردولتی بررسی شد

تهران- هرمزبان – یکصد و یکمین جلسه شورای سیاستگذاری ، برنامه ریزی و نظارت به منظور بررسی چگونگی پیش ثبت نام دانش آموزان در مدارس غیردولتی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، یکصد و یکمین جلسه شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی …

ادامه خبر »

حاجی میرزایی: موظف به ارتقا کیفیت مدارس غیردولتی هستیم

تهران- هرمزبان – وزیر آموزش‌و پرورش روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی شهر تهران با تاکید براین که توسعه فعالیت‌های مدارس غیردولتی نیازمند ایجاد بستر مناسب اجتماعی است، گفت: موظف به ارتقا کیفیت مدارس غیردولتی هستیم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش سه شنبه شب ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، محسن …

ادامه خبر »

دریافت هزینه کلاس‌های فوق برنامه در مدارس غیردولتی ممنوع است

دریافت هزینه کلاس‌های فوق برنامه در مدارس غیردولتی ممنوع است

ایرنا نوشت: رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: اخذ هزینه کلاس‌های فوق برنامه از والدین در مدارس غیردولتی ممنوع است.

ادامه خبر »