خبر فوری

آرشیو برچسب: ارتباطات و فناوری اطلاعات

تدوین ساز و کاری موثر برای مراقبت از کودکان در فضای مجازی

هرمزبان - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دولت و در کارگروهی متشکل از وزرای ارتباطات، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما و مرکز ملی فضای مجازی درباره تدوین سازوکارهای موثر برای مراقبت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی مصمم هستیم.

ادامه خبر »

وزیر ارتباطات:۱۰ میلیون سیم کارت دانش‌آموزی عرضه می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مصوبه اینترنت و کودک گفت: ارایه سیم‌کارت دانش‌آموزی در دستور کار قرار دارد و ۱۰ میلیون سیم کارت جدید و بسته‌های اینترنتی رایگان به دانش آموزان عرضه خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش روز سه شنبه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناروی …

ادامه خبر »

وزیر ارتباطات: اینترنت فور.جی (4G)در قشم فعال می‌شود

قشم-هرمزبان – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تمام نقاط قشم از پوشش اینترنت فور.جی.(4G) بهره‌مند و آنتن‌دهی تلفن همراه در این جزیره تقویت می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از شامگاه سازمان منطقه آزاد قشم، محمدجواد آذری جهرمی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با وی افزود: مشکلات ارتباطی در روستاهای غرب جزیره …

ادامه خبر »

۱۲۰ سایت نسل سوم و چهارم در کشور اجرا می‌شود

هرمزبان - وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: با هدف برقراری زیرساخت های عدالت آموزشی، اجرای ۱۲۰ سایت جدید نسل سوم و چهارم و ۲۲۰ کیلومتر فیبر نوری در استان هرمزگان مصوب شده و در دستور کار قرار گرفته است.

ادامه خبر »

۴ وزیر هفته آینده به مجلس گزارش می‌دهند

هرمزبان - سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: وزیران کشور، ارتباطات و فناوری اطلاعات، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و کشاورزی هفته آینده به مجلس می آیند.

ادامه خبر »