خبر فوری

المپیک توکیو؛ جدال حسن یزدانی و رضا اطری با روس ها در نیمه نهایی

هرمزبان – در روز حساس ورزش ایران، حسن یزدانی روی تشک رفته و امیدوار به صعود به فینال است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، طلسم کاروان ایران بعد از روز با برنزی که محمدهادی ساروی گرفت، شکست و در روز حساس و پرامید دیگر دو آزادکار ایرانی روی تشک رفته اند. حسن یزدانی که از ابتدای المپیک همه ایرانی ها انتظارش را می کشیدند، بالاخره کارش را در توکیو آغاز کرده و امیدوار است امروز تا فینال پیش برود. 
همچنین رضا اطری، آزادکار سبک وزن ایران نیز این امید را دارد روز درخشانی را در کنار حسن یزدانی برای کشتی آزاد رقم بزند. بعدازظهر امروز نیز اتفاقات ویژه ای در راه است. ابتدا محمدرضا گرایی در فینال وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی با رقیب اوکراینی خود برای کسب مدال طلا مبارزه می کند. سپس علی داوودی، وزنه بردار ایرانی در دسته فوق سنگین روی تخته می رود تا حداقل یک مدال نقره برای این رشته در المپیک توکیو کسب کند. 
حسن یزدانی و رضا اطری موفق شدند به نیمه نهایی صعود کنند. در کشتی آزاد المپیک 2020 توکیو، حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم و رضا اطری در وزن 57 کلوگرم راهی نیمه نهایی شدند. برنامه نیمه نهایی این دو وزن به شرح زیر است:
وزن 57 کیلوگرم:
نوراسلام سانایف (قزاقستان) – راوی کومار (هند)
رضا اطری (ایران) – زاور اوگویف (روسیه)
وزن 86 کیلوگرم:
حسن یزدانی (ایران) – آرتور نایفونوف (روسیه)
دیوید تیلور (امریکا) – دیپاک پونیا (هند)
طبق قرعه کشی صورت گرفته، مصطفی حسین خانی باید در گام اول وزن 74 کیلوگرم فردا برابر کایل داک، قهرمان جهان از آمریکا کشتی بگیرد. همچنین در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع در دور اول با الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین کشتی خواهد گرفت. مراسم قرعه‌کشی اوزان 74 و 125 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد المپیک توکیو برگزار شد.
مصطفی حسین خانی در وزن 74 کیلوگرم در دور نخست با کایل داک قهرمان جهان از آمریکا کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان محمدحبیب کادزی محمداف از بلاروس و جندری گارزون از کوبا می رود. در این وزن 16 نفر حضور دارند
در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع در دور اول با الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان جاهید براهال از الجزایر و اگزون شالا از کوزوو می رود. گنو پتریاشویلی قهرمان جهان از گرجستان در گروه زارع حضور دارد. رقابت های اوزان فوق از ساعت 6:30 فردا برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید