خبر فوری

خبرنگاران و اصحاب رسانه افسران واقعی مقابله با جنگ نرم هستند

هرمزبان-فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توجه هجمه فرهنگی دشمن علیه کشورمان، امروز خبرنگاران واصحاب رسانه افسران واقعی مقابله با جنگ نرم هستند.

سردار عباس غلامشاهی دوشنبه شب به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار وسالروز شهادت شهید محمود صارمی افزود: امروز هر لحظه با انواع فتنه های بطور وسیع علیه مردم کشورمان مواجه هستیم که باید هوشیارو بیدار باشیم و خنثی سازی آن بدست توانمند خبرگان خبر و رسانه امکان پذیر است.

وی ادامه داد: در واقع خبرنگاران دراین عرصه در خاکریز اول مبارزه با دشمن قرار دارند و با توجه به عشق و علاقه ای که اصحاب رسانه کشورمان دارند پای این سختی مبارزه ایستاده و اجازه نمی دهند دشمن  درجنگ رسانه ای موفق شود و این سند غیر قابل تکذیب برای ایندگان باقی خواهد ماند.

 فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه  اظهار داشت: خبرنگاری کار جهادی است و رسانه ها با بصیر افزایی،آگاهی بخشی و اطلاع رسانی وخنثی سازی توطئه های دشمن در این نبرد سخت با زبان و قلم خویش ظرفیت های کشورمان را به نمایش می گذارند.

سردار غلامشاهی یاد آورشد: دشمن بطور مرتب و ۲۴ساعته درحال توطئه و بمباران اخبار کذب علیه ما بوده و دراین جنگ سخت آتش دشمن فقط با کار اطلاع رسانی به موقع و دقیق خاموش می شود و این همت در رسانه های ما وجود دارد.

وی اضافه کرد: دیروز و قبل تر آن جنگ فیزیکی بود و دشمن مشخص رو در رو قرار داشت اما امروز دشمن از برنده ترین سلاح که رسانه است سو استفاده می کند و ماهم دراین عصر برای مقابله و شکست دشمن از ابزارهای رسانه ای استفاده و از این قافله عقب نباشیم.

وی با اشاره به حادثه کربلا و قیام ابا عبدالحسین (ع) بیان داشت ماندگاری  حماسه عاشورای حسینی به هنر بی بی حضرت زینب (س) بود که بعد از آن حادثه با افشاگری و خبر رسانی جنایت یزید و عوامل ، این قیام جاودانه شد و مظلومیت حماسه عاشورا سینه به سینه و نسل به نسل منتقل شد بعد از ۱۴۰۰سال در دنیا پر فروغ تر می شود.

دراین مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شیهد صارمی از مدیران مسوول وسردبیران خبرگزاری های استان تجلیل شد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید