برای مبارزه با فساد و رانت خواری آمده ام/باید سیستم را اصلاح کنیم نه نفرات

هرمزبان – نامزد تصدی شهرداری بندرعباس گفت: مبارزه با فساد و رانت خواری در رئوس برنامه هایم قرار دارد و با برنامه کامل در این کارزار وارد شده ام

مهدی نوبانی صبح امروز (۱۸ مردادماه) در چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: استفاده از خرد جمعی از اصول مهمی است که برای بنده در اولولیت قرار دارد و به طور حتم تعامل، همفکری و نظارت شورای شهر بندرعباس اهمیت بالایی دارد.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و احترام به شهروندان خط قرمز بنده بوده و در این موضوع با هیچکس تعارف ندارم، تصریح کرد: حقوق به موقع کارکنان شهرداری بندرعباس در اولویت قرار دارد و تمامی تلاش خود را به کار خواهم بست تا این عزیزان به حق و حقوق خودشان برسند.

نوبانی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد و رانت خواری در رئوس برنامه هایم قرار دارد و با برنامه کامل در این کارزار وارد شده ام، خاطرنشان کرد: بندرعباس امروز شهری مهاجرت پذیر است که متناسب با رشد جمعیت نتوانسته زیرساخت هایش را به روز کند و همین امر سبب ایجاد مشکلات فراوانی شده است.

این نامزد تصدی شهرداری بندرعباس ادامه داد: اعتقاد زیادی به امر آموزش در حوزه های مدیریتی، تخصصی، اخلاقی و معنوری کارکنان دارم و به طور حتم از اساتید برجسته بهره می بریم.

وی اضافه کرد: از نیروهای موجود شهرداری بندرعباس به طور حتم بهره خواهیم برد و چیزی به معنای نیروی مازاد معنا ندارد و از تمامی خصوصیات و توانمندی آنان بهره خواهیم برد.

نوبانی بیان کرد: باید سیستم را از حالت سنتی به الکترونیکی منتقل کنیم تا بتوانیم علاوه بر تهسیل در امور شهروندی سبب شفافیت کاری و دوری از فساد شویم.

وی با اشاره به اینکه باید تمامی تلاش خود را کنیم تا شهروندان شاهد این تغییرات باشند، عنوان کرد: اعتقادی به تغییرات نفرات ندارم بلکه باید سیستم را اصلاح بخشیم تا شاهد نباشیم با جابجایی افراد یک سیستم دچار تغییرات کلی شود.

این نامزد تصدی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه اصحاب رسانه بازوی توانمند مدیران هستند و باید از این ظرفیت بهره ببریم، خاطرنشان کرد: موظفیم به انتقادات و پیشنهادات رسانه ها و شهروندان گوش دهیم و اشکالات را رفع کنیم تا رضایت شهروندان را جلب کنیم.

این نامزد تصدی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه نور حال حاضر در بندرعباس برای عبور است نه مرور، خاطرنشان کرد: باید بندرعباش را شهری زنده کنیم، شهری برای تمام فصول و مردم نه آنکه با این بی نوری و تاریکی خواستار تحول در آن باشیم.

نوبانی با اشاره به اینکه باید وروردی های شهر بندرعباس را ساماندهی کنیم، عنوان کرد: دریای بندرعباس با این پتانسیل تاکنون از چشم مسئولان مغفول مانده است و هیچ بهره ای نه در بحث گردشگری و نه در بحش درآمدزایی برای تحول در شهر بندرعباس برده نشده است.

وی با بیان اینکه المانی که نشان دهنده بندرعباس و قابلیت و هویت آن باشد وجود ندارد، افزود: عدم بهره گیری از هنرمندان بومی در طراحی و اجرای المان های شهری سبب شده تا به جایگاه حقیقی خود در این زمینه نرسیم.

این نامزد تصدی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه بندرعباس با دارا بودن ساحل وسیع در ورزش های ساحلی نتوانسته خود را رد کشور مطرح کند، خاطرنشان کرد: باید بندرعباس را قطب ورزش های ساحلی کشور کنیم تا بتوانیم موفقیت خود را در این ظرفیت خدادادی بندرعباس به فعل تبدیل کنیم.

نوبانی با بیان اینکه باید با مردم هماهنگ و شفاف باشیم و فاصله ها را کم کنیم، اظهار کرد: مردم بندرعباس فهیم، آگاه و با درک بالا هستند و باید زمینه مشارکتشان را فراهم کنیم تا بتوانیم با مشارکت شهروندان زمینه ساز توسعه شهر بندرعباس را فراهم سازیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از بزرگان و نخبگان شهر بندرعباس از بافت فرسوده رشد کرده اند اما رسیدگی به این مناطق همچنان به شکل مطلوب انجام نمی شود، بیان کرد: 43 درصد سکونتگاه های بندرعباس در بافت فرسوده قرار داد و نیاز به یک اقدام جهادی و اصولی برای هویت بخشی به محلات و نوسازی بافت فرسوده امری مبرم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مهدی نوبانی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و سابقه معاون عمرانی و مهندسی سپاه امام سجاد، عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان، شرکت جهاد خانه سازی رزمندگان استان هرمزگان، ریاست هیات های ورزشی اسکواش، تیراندازی و کشتی را در کارنامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید