خبر فوری

مسی و بغض و اشک برای ترک باشگاهی که عاشقش بود

هرمزبان – روز یکشنبه روزی پر از احساسات و منقلب کننده برای لیونل مسی بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، در یک کنفرانس خبری بسیار احساسی، کاپیتان اسطوره ای کاتالان ها که نمی توانست جلوی اشک هایش را بگیرد از بارسلونا خداحافظی کرد. تنها یک روز قبل بود که بارسا اعلام کرد به رغم تمایل دو جانبه و رسیدن به توافق، امکان ثبت قرارداد مسی وجود ندارد و کاپیتان افسانه ای از بلوگرانا جدا خواهد شد.
گزارش شده که PSG باشگاه بعدی لیونل مسی است و انتظار می رود ظرف ساعات آینده و پس از به پایان رسیدن تست های پزشکی، خبر پیوستن فوق ستاره آرژانتینی به پاریسی ها رسما اعلام شود. آخرین شب مسی و خانواده اش در بارسلونا نیز شبی به یادماندنی و پراحساس بود که در میان صمیمی ترین دوستان سپری شد. لوییز سوارز، صمیمی ترین دوست لئو در بارسلونا و همسرش، په‌په کاستا دوست صمیمی و مشاور مسی که پیشتر مسئول ارتباطات بازیکنان بارسا نیز بود، خواهر مسی و همسرش و البته هالک، سگ خانوادگی مسی، در آخرین شب خانواده مسی در بارسلونا در کنار آنها بودند.
آخرین بازی مسی در تاریخ 10 جولای در ماراکانا بوده است؛ جایی که کاپیتان افسانه ای آرژانتین موفق شد بالاخره با شکست برزیل کوپا آمه ریکا را بالای سر ببرد. از آن زمان تا پیش از اعلام خداحافظی از بارسا، مسی در تعطیلات بوده است. اکنون و پس از نهایی شدن انتقال به پاریس، ستاره آرژانتینی باید هر چه زودتر فرم ایده آل خود را بازیافته و تلاش کند تا در ترکیب پاریسی ها آن ریتم همیشگی خود را پیدا کند. به نظر می رسد که بازی برابر برست احتمالا نخستین بازی مسی در ترکیب پاریسی ها باشد. دیدن مسی با پیراهن باشگاهی غیر از بارسا نیز یک لحظه تاریخی دیگر خواهد بود که این برنده شش توپ طلا رقم می زند.
در حالی که همگان منتظر خبر تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا بودند، شب پنجشنبه در اقدامی غافل گیر کننده، سران ابی و اناری ها اعلام کردند این بازیکن بعد از سال ها حضور در بارسلونا از این تیم جدا خواهد شد. در حالی که تمام هواداران بارسا در سراسر دنیا در شوک هستند،لیونل مسی در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد جدایی و سایر ابهامات پاسخ داد. ستاره سابق بارسلونا در حالی که به شدت احساساتی شده بود و اشک می ریخت در صحبت هایش گفت که قصد داشته در بارسا بماند اما این مساله شدنی نبوده است. 
50 درصد از دستمزدم را کاهش دادم
50 درصد دستمزدم را کاهش دادم و دیگر از من خواسته نشد که باز هم آن را کاهش دهم. این که گفته می شد 30 درصد دیگر درخواست دستمزد داشته ام یک دروغ است و حقیقت ندارد.هر کاری ممکن بود کردیم ولی باز هم تمدید قرارداد ممکن نبود. همیشه واضح و شفاف صحبت کرده ام. صحبت های زیادی زده شده است اما همه این حرف ها حقیقت ندارد. چیزی که برای مهم است این است که حقیقت را به مردمی بگویم که چیزهای زیادی به من دادند.

یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان می خواهم
هنوز می خواهم یک بار دیگر فاتح لیگ قهرمانان شوم. در دیدار مقابل لیورپول و همچنین نیمه نهایی مقابل چلسی با پپ به فتح آن نزدیک بودیم. می توانستیم باز هم فاتح لیگ قهرمانان شویم اما ناراحت نیستم. همیشه تمام تلاشمان را کردیم اما حقیقت دارد که دوست داشتیم جام های بیشتری ببریم. هدفم این است که به قهرمانی در چند جام دیگر ادامه دهم و بتوانم دنی(آلوز) را بگیرم. سعی می کنم دست کم به او نزدیک شوم.

هر کاری برای ماندن در توانم بود انجام دادم
همان طور که لاپورتا گفت باشگا قرض زیادی دارد و نمی خواهد قرض بیشتری به بار بیاورد. ضمن این که ادامه دادن غیر ممکن بود. باید به آینده و دوران بازی خودم فکر کنم و از همین الان باید از اول شروع کنم. هر کاری برای ماندن قابل انجام شدن بود انجام دادم و در نهایت ماندن ممکن نبود. حرف بیشتری ندارم. هر کاری در توانمان بود انجام دادیم.

عکس با بازیکنان پاری سن ژرمن را الکی بزرگ کردند
عکسی که از من در کنار بازیکنان پاری سن ژرمن منتشر شد چیز خاصی نبود. با دی ماریا و پاردس صحبت کردم تا در ایبیزا دیدن کنیم و آنها را به خانه ام دعوت کردم و غذا خوردیم و عکس گرفتیم و چیز دیگری نبود. به شوخی گفتند به پاریس بیا اما هیچ چیز مهمی نبود. بی خود این موضوع را بزرگ کردند. هیچ چیز عجیبی نبود. فقط یک عکس در کنار دوستان و در سفر بود.

می خواهم باز هم قهرمانی را تجربه کنم
انتشار خبر جدایی ام مانند یک سطل آب خیلی سرد بود. تا همین امروز در تلاش بودیم تا به بهترین شکل با این مشکل کنار بیاییم. وقتی باشگاه را ترک کنم تازه بیشتر متوجه می شوم. اما نکته مهم این است که به کار خودم ادامه می دهم و باز هم فوتبال بازی خواهم کرد. وقتی دوباره به زمین مسابقه برگردم، همه چیز برایم گذر خواهد کرد. افراد حاضر در بارسا مرا می شناسند. همه می دانند که یک برنده هستم و می خواهم به رقابت کردن ادامه دهم. می خواهم این شرایط ادامه داشته باشد و به قهرمانی های بیشتر برسم. همچنین می خواهم به دنی آلوز به خاطر مدل طلایش در المپیک تبریک بگویم. روحیه من رسیدن به قهرمانی است. باید راهم را پیدا کنم و به رقابت کردم و بردن ادامه دهم.

با تباس مشکلی ندارم
بابت این مراسم متشکرم. حاضرم برای این آدم ها هر کاری بکنم. همه چیز تنظیم شده بود که بمانم. برای افراد حاضر در این سالن احترام زیادی قائلم. در جریان جزئیات نیستم اما به خاطر قوانین لالیگا و قرض های باشگاه ماندن من شدنی نبود. نمی خواهم راجع به تباس صحبت کنم. چند باری او را دیده ام و خیلی معمولی با هم گفتگو کرده ایم. مشکلی با تباس ندارم.

متقاعد شده بودم که مشکلی برای تمدید وجود ندارد
حقیقت این است وقتی انتخابات باشگاه انجام شد، با مدیرعامل شام خوردم و با هم صحبت کردیم و متقاعد شدم که او می تواند موفق شود و مشکلی برای تمدید وجود نخواهد داشت اما اتفاقاتی افتاد که نباید می افتاد. از قبل برنامه هایمان را ریخته بودیم.

در حال ترک باشگاهی هستم که عاشقش بودم
ناراحتم، خیلی ناراحتم. دارم باشگاهی را ترک می کنم که عاشقش هستم. انتظارش را نداشتم. همیشه رک و صادق حرف می زنم. سال گذشته می خواستم بروم اما امسال نه. به همین خاطر هم ناراحتم. بازیکنانی جدید به باشگاه خواهند آمد. باشگاه مهم تر از هر کسی است و هواداران هم به نبود من عادت می کنند. شاید روزهای اول اندکی عجیب باشد اما بازیکنان بزرگی به تیم آمده اند و باشگاه تیم خوبی دارد.

یکی از سخت ترین روزهای زندگی من است
بدون شک لحظه سختی است. لحظات و شکست های سختی داشتم اما این روز دیگر تکرار نمی شود. این پایان من در این باشگاه است و داستانی جدید شروع خواهد شد. یکی از سخت ترین روزهای زندگی من است.

به خاطر دوران بازی ام در بارسا متشکرم
با ارزش های این باشگاه بزرگ شدم و سعی کردم با تواضع و احترام پیراهن بارسا را بر تن کنم. می خواهم علاوه بر کارهایم در زمین مسابقه مرا با این مسائل به یاد بیاورند. به خاطر دوران بازی ام در بارسا متشکرم. هم به خاطر جام های قهرمانی و هم به خاطر شکست ها. خاطرات بسیار خوبی دارم. در کنار هواداران جشن گرفتیم و در کنار همسر و بچه هایم خوشحالی کردم. چیزهای خوب زیادی برای به خاطر سپردن از این باشگاه دارم.

در حال مذاکره با تیم های خواهانم هستیم
پاری سن ژرمن یکی از گزینه هاست اما در حال حاضر با هیچ باشگاهی صحبت نکرده ام. وقتی بیانیه بارسلونا اعلام شد، چندین باشگاه که خواهان من بودند، تماس گرفتند اما هیچ چیز نهایی نشده و در حال مذاکره هستیم.

تا همین الان جدایی ام را باور نکرده بودم
چیزهای زیادی در سرم می گذرد. تا همین الان واقعیت را باور نکرده بودم و باور نداشتم که اینجا و این باشگاه را ترک می کنم. این موضوع تمام زندگی ام را تغییر می دهد.به مدت 16 سال در تیم اصلی بودم و حالا باید از اول شروع کنم. تغییر سختی برای خانواده من است زیرا می دانستم چه حسی از زندگی در این شهر داشتند اما می دانم که هر جا برویم با آنجا تطبیق پیدا می کنیم. باید این موضوع را قبول کنیم و از اول شروع کنیم.

سال گذشته نمی خواستم بمانم اما امسال می خواستم بمانم
سال های زیادی در این تیم بودم و چیزهای زیادی تجربه کردم. شاید اولین بازی که انجام دادم همه چیز بود. رویایم به واقعیت تبدیل شد. هر اتفاقی که بعد از آن افتاد فوق العاده بود. همان طور که لاپورتا گفت همه چیز آماده بود اما به خاطر مشکلات لالیگا تمدید قرارداد شدنی نبود. بر سر تمام مسائل توافق کرده بودم. هر کاری می توانستم انجام دادم اما باشگاه گفت به خاطر مسائل لالیگا تمدید قرارداد شدنی نیست. چیزهای زیادی در مورد دلایلی که نمی خواستم ادامه دهم شنیدم. سال گذشته نمی خواستم بمانم اما امسال می خواستم بمانم.
افراد حاضر در مراسم مسی را تشویق می کنند. مسی نمی تواند اشک هایش را کنترل کند و همه به صورت ایستاده او را تشویق می کنند.

دوست داشتم در حضور هواداران و در استادیوم خداحافظی کنم
همیشه سعی کرده ام متواضع باشم و به همه احترام بگذارم و رفتارم با همه در باشگاه به همین شکل بود. امیدوارم سوا از چیزهای زیادی که به باشگاه دادم، مرا به این شکل به یاد بیاورید. چیزهای زیادی تجربه کردم که خاطرات بد هم جزو آنهاست اما همین ها باعث شد پیشرفت کنم. از روز اول و از وقتی که پا به این باشگاه گذاشتم همه چیزم را برای این باشگاه و پیراهن دادم و تا روز آخر هم به این روند ادامه دادم. با رضایت باشگاه را ترک می کنم. هیچوقت به خداحافظی به این شکل فکر نکرده بودم اما دوست داشتم خداحافظی ام با حضور هواداران و در زمین فوتبال باشد. دوست داشتم برای آخرین بار مرا تشویق کنند. در طول کرونا دلم خیلی برای آنها تنگ شد. دوست داشتم مرا تشویق کنند و نامم را صدا بزنند. این اتفاق را با استادیوم پر تصور کرده بودم تا بتوانم به شکلی خوب خداحافظی کنم. این اتفاق نیافتاد اما می خواهم به خاطر محبت هواداران در طول تمام این سال ها تشکر کنم. آنها همیشه مرا دوست داشتند. امیدوارم بتوانم روزی به این باشگاه به هر شکلی برگردم. امیدوارم بتوانم سهمی داشته باشم تا این باشگاه همچنان بهترین باقی بماند. می خواستم حرف های زیادی بزنم اما خیلی هایش یادم نمی آید چون حال و روز خوبی ندارم. از تمام دنیا متشکرم.

 
 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *