خبر فوری

پیش بینی برداشت 550 تن میگو از سایت پرورش میگو عدالت سیریک

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار ایرنا، عبدالله رئیسی سه شنبه اظهار داشت: سایت عدالت پرورش میگو در این شهرستان در فضایی به وسعت 280 هکتار قرار دارد که میگوی برداشت شده از آن علاوه بر مصارف داخلی به کشور چین نیز صادر می شود .
وی بیان داشت: وانامی از مهمترین ارقام میگو است که در این منطقه پرورش داده می‌شود و اکنون بالغ بر 48 میلیون قطعه بچه میگو در این سایت ذخیره سازی شده است.
رئیسی با اشاره به نقش مهم طرح ها و پروژه های شیلاتی در اشتغالزایی در منطقه، افزود: سیریک یکی از مهمترین مناطق تولید میگو در هرمزگان است.
رئیس اداره شیلات سیریک با بیان اینکه پرورش میگو یکی از محورهای توسعه و اشتغال زایی برای این شهرستان است، تصریح کرد: در این سایت افزون بر 100 نفر به صورت فصلی و حدود 40 نفر به صورت ثابت و مستقیم مشغول به کار هستند.
شهرستان سیریک در 175 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید