خبر فوری

فرمانداران بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای هرمزگان نظارت دارند

هرمزبان – استاندار هرمزگان گفت: فرمانداران بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رصد میدانی مراکز درمانی و پیگیری تامین اقلام مورد نیاز در شهرستان های استان نظارت کنند.

فریدون همتی روز جمعه در گفت وگوی تلفنی با فرمانداران و معاون سیاسی استانداری هرمزگان آخرین وضعیت شهرستان های استان را در خصوص رعایت پروتکل‌های مورد ارزیابی و بررسی قرارداد.
وی بر نظارت حداکثری بر امور و مرور و فعالیت صنوف در هرمزگان تاکید کرد و دستور داد: تمامی دستگاه های خدمات رسان در این خصوص با همکاری بسیج نسبت به کنترل و مدیریت بیماری‌ها در روستاها اقدام کنند.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: فرمانداران از مراکز درمانی به صورت میدانی بازدید نتیجه پیگیری ها و خروجی اقدام‌های آن را گزارش کنند.
همتی ادامه داد: هماهنگی و دستورهای لازم به بخشداران در خصوص کنترل ورود به روستا به جز در موارد ضروری انجام شود.
وی با اشاره به افزایش آمار تعداد فوتی ها در هرمزگان خاطرنشان کرد: دورهمی ها و نبود رعایت پروتکل‌ها و بهداشت فردی و عمومی مهم‌ترین عامل شیوع کروناست که چنانچه این رویه ادامه پیدا کند وضع به مراتب وخیم تر خواهد شد. 
استاندار هرمزگان با بیان اینکه مراکز درمانی در حال حاضر اشباع شده است از دست اندرکاران خواست پیش بینی لازم را برای تامین تخت انجام و در صورت نیاز از درمانگاه ها برای درمان بیماران استفاده کنند.
وی به پیگیری های انجام شده در خصوص تامین واکسن اشاره کرد و گفت: طبق مکاتبه های انجام شده از ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا موضوع واکسن برای تمامی اقشار و گروه ها انجام خواهد شد.
استاندار هرمزگان شرایط استان را در بخش نبود رعایت پروتکل‌ها بسیار پایین ارزیابی کرد و بار دیگر بر رعایت پروتکل ها در این خصوص نامید و آن را مهم‌ترین راهکار عنوان کرد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید