خبر فوری

جدول نهایی لیگ بیستم؛ قهرمانی پرسپولیس/ سقوط سایپا و ماشین سازی/ سهمیه آسیایی برای پرسپولیس، سپاهان، استقلال

هرمزبان – پرسپولیس با 67 امتیاز قهرمان لیگ برتر ایران شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، هفته آخر رقابت های لیگ برتر برگزار شد و پرسپولیس با پیروزی برابر پیکان موفق شد به قهرمانی لیگ برتر ایران برسد. سپاهان اصفهان نایب قهرمان شد و استقلال در رده سوم قرار گرفت و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کردند. همچنین سایپا به همراه ماشین سازی در قعر جدول لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کردند.

تکلیف سه سهمیه آسیایی صعود کننده از لیگ بیستم به لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد. هفته پایانی لیگ بیستم در حالی به اتمام رسید که تکلیف تیم قهرمان و البته سهمیه های آسیایی مشخص شد. پرسپولیس با برد 2-0 برابر پیکان 67 امتیازی شد تا پنجمین قهرمانی متوالی اش در لیگ برتر را جشن بگیرد. اما این سپاهان و استقلال بودند که رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند. سپاهان در هفته پایانی میهمان استقلال بود که با نتیجه 2-1 پیروز مسابقه شد. سپاهان در نهایت 65 امتیازی شد. استقلال نیز با 56 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت تا به همراه پرسپولیس و سپاهان سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.
پرسپولیس برای پنجمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر شد. یک اتفاق تکراری که اگر روزی با برانکو و طارمی و مسلمان رخ می‌داد امروز با یحیی و عبدی و میلاد سرلک هم رخ می‌دهد. انگار که دیگر مهم نیست چه کسی سرمربی و کاپیتان و بازیکن است مهم این جایگاهی است که پرسپولیس به بازیکن و مربی می‌دهد و از آنها قهرمان می‌سازد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید