خبر فوری

المپیک 2020 توکیو؛ امروز هم خبری از مدال نبود

هرمزبان – یازدهمین روز از بازی‌های المپیک 2020 توکیو امروز ادامه پیدا کرد و پنج ورزشکار ایرانی در سه رشته قایقرانی، کشتی فرنگی و تیراندازی به رقابت با حریفان پرداختند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم با «آلین الکسوس سیاوراریو» از رومانی در جدول شانس مجدد رقابت کرد و این پیروزی امیدوار به کسب مدال برنز بود، اما در نهایت با شکست برابر رقیب ترکیه ای از دستیابی به مدال بازماند. دو فرنگی کار پرامید ایران نیز امروز روی تشک رفتند. محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم کار خود را دور اول و مرحله یک هشتم نهایی با «یوس وانیس پنا فلورس» از کوبا آغاز کرد و بعد از ثبت دو برد، در نیمه نهایی میلیمتری باخت و به دیدار رده بندی رسید. همچنین محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم در دور اول و مرحله یک هشتم نهایی با «آدِم بوجملین» از الجزایر دیدار کرد و امیدوار به فینالیست شدن بود، اما برابر آرتور الکسانیان متوقف شد.  
در قایقرانی علی آقامیرزایی در کایاک یک نفره 1000 متر با حضور در دسته دوم مرحله مقدماتی با حریفانی از فرانسه، آرژانتین، مجارستان، ایتالیا و کمیته المپیک روسیه رقابت کرد و سپس از حضور در نیمه نهایی بازماند. همچنین مهیار صداقت در مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت آخرین نماینده تیراندازی ایران بود که نتوانست به فینال راه پیدا کند.
در دیدار رده بندی وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده نتوانست از پس رقیب قدرتمند خود رضا کایالپ از ترکیه بربیاید. او در این مبارزه 7 بر 2 شکست خورد و به عنوان پنجمی المپیک دست یافت. امین میرزازاده در جدال با رضا کایالپ با نتیجه 7-2 شکست خورد و موفق نشد مدال برنز رقابت های المپیک در رشته کشتی فرنگی را به دست بیاورد.
محمد علی گرایی با شکست مقابل حریف مجاری، راهی مسابقه رده بندی رقابت های کشتی فرنگی وزن 77 کیلوگرم المپیک شد. محمدعلی گرایی در مرحله نیمه نهایی به مصاف تاماس لورینچ قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک از مجارستان رفت و این رقابت با پیروزی کشتی گیر مجار به پایان رسید. این دیدار با نتیجه 6-5 به پایان رسید تا گرایی از صعود به فینال المپیک باز بماند. با این نتیجه محمدعلی گرایی راهی رده بندی شد و با پیروزی در دیدار رده بندی می تواند به مدال برنز المپیک برسد.
محمد علی گرایی از رقیب مجارستانی خود شش بر پنج شکست خورد و از رسیدن به فینال دسته 77 کیلوگرم کشتی فرنگی در المپیک توکیو بازماند. محمد هادی ساروی، نماینده ایران در دسته 97 کیلوگرم کشتی فرنگی در المپیک توکیو در نیمه نهایی به مصاف رقیب ارمنستانی رفت. ساروی 4-1 مغلوب شد و حالا شانس کسب مدال برنز را دارد. ساروی در دیدار رده بندی با برنده کشتی آزور ژوزپبکوف از قرقیزستان و آروی ساوولاینن از فنلاند روبرو می شود.
مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کایاک تک نفره هزار متر در سه گروه برگزار شد که علی آقامیرزایی در گروه اول مسابقات با ثبت زمان 3:52:8 در جایگاه چهارم ایستاد و شانس مجدد خود را برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی از دست داد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید