خبر فوری

قشم با کمبود شدید پرستار مواجه است/بزودی بخش جدید کووید راه اندازی می شود

قشم با کمبود شدید پرستار مواجه است/بزودی بخش جدید کووید راه اندازی می شود

هرمزبان – فرماندار شهرستان قشم گفت: مهمترین مشکل و نگرانی در بحث کووید تامین پرستار است که مطالبه جدی مردم را به همراه دارد.

علیرضا نصری در حاشیه برگزاری ستاد مدیریت کرونا در قشم، ، افزود: در چند روز گذشته شرایط شهرستان قشم به وضعیت حادی رسیده است و آمارها نشان دهنده وضعیت بغرنج از لحاظ شیوع کرونا دارد.
وی با بیان اینکه در هفته گذشته ۹۰ تخت بیمارستانی در قشم وجود داشت که با کمک خیرین و منطقه آزاد قشم به ۱۳۰ تخت رسید، تصریح کرد: امیدواریم با ایجاد بخش کووید ۱۹ در قشم شاهد افزایش تخت بیمارستانی برای رسیدگی به وضعیت بیماران باشیم.
نصری با اشاره به اینکه خوشبختانه با کمک خیرین و منطقه آزاد قشم دغدغه دستگاه اکسیژن ساز برطرف شد، اضافه کرد: مهمترین مشکل و نگرانی در بحث کووید تامین پرستار است که مطالبه جدی مردم را به همراه دارد.
وی با بیان اینکه روزی که بیمارستان پیامبر اعظم(ص) در قشم افتتاح شد با مشکل پرستار و منابع انسانی روبه رو بود چه برسد به امروز با اوج بیماری کرونا، عنوان کرد: حتی از ۵ مرکز اورژانس شهرستان قشم هم ۱۰ نیرو اضافه شد اما بازهم با مشکل رو به رو هستیم.
فرماندار شهرستان قشم با اشاره به اینکه باید سایر درمانگاه ها را در بحث رسیدگی به بیماران سرپایی و دریافت دارو آماده کنیم، خاطرنشان کرد: از همکاری ائمه جمعه سپاسگزارم که در این هفته در عدم برگزاری نماز جمعه به دلیل شرایط قرمز شهرستان نهایت همکاری را به کار بستند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید