خبر فوری

تیم فوتبال خلیج‌فارس میناب به مثاف صنعت ابریشم اصفهان می رود

هرمزبان – تیم خلیج فارس میناب در هفته شانزدهم لیگ دسته سه فوتبال باشگاه‌های کشور امشب نهم مردادماه مهمان تیم صنعت ابریشم اصفهان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روز شنبه ایرنا، در این هفته از مسابقه‌ها قرمزپوشان مینابی از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه شهدای شهرکرد با تیم صنعت ابریشم اصفهان دیدار می‌کنند.
شاگردان «اکبر رستمی» در تیم خلیج فارس میناب با کسب ۱۶ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارند.
 تیم صنعت ابریشم هرمزگان با ۱۲ امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی گروه سوم جای گرفته است.
لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۳۰ تیم در سه گروه در حال برگزار ی است و تیم خلیج فارس میناب در گروه سوم با تیم های سپاهان نوین اصفهان، ون پارس نقش جهان اصفهان، صنعت ابریشم اصفهان، استقلال شوش،، خلیج فارس بندرماهشهر ، فرهنگ رامهرمز ، سپاهان نوین ایذه، یزد لوله و ایمان سبز شیراز هم گروه است.
 مسابقه‌های این مرحله  به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان مسابقه در مجموع چهار تیم جواز حضور در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور را کسب خواهند کرد.
سه تیم از این چهار تیم، تیم های اول هر گروه خواهند بود و به صورت مستقیم صعود خواهند کرد.
این مسابقه ۲ مرحله پلی آف خواهد داشت که تیم ها در این مرحله نیز رقبای خود را از طریق قرعه کشی خواهند شناخت.
 ابتدا در مرحله پلی آف اول تیم های دوم هر گروه با بهترین تیم سوم جداول سه‌گانه از لحاظ امتیازی به صورت رفت و برگشت به رقابت خواهند پرداخت که در نهایت تیم های برنده در مجموع ۲ دیدار با صعود به مرحله نهایی پلی آف دیدارهای این مرحله را به صورت رفت و برگشت برگزار می کند تا در نهایت برنده مجموع ۲ دیدار به عنوان تیم چهارم به لیگ دسته دوم صعود کند. 
زمان پایانی مسابقه‌ این مرحله اواخر مردادماه یا اوایل شهریور ماه سالجاری خواهد بود.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید