خبر فوری

دومین عکسواره محرم کیش به بخش ادبی رسید

هرمزبان – دومین عکسواره محرم کیش که در دو بخش عکس و ادبی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود، بعد از داوری بخش عکس به بخش ادبی رسید.

این عکسواره با هدف به تصویر کشیدن حضور مردم و هیئت‌های عزاداری در ماه محرم و شناساندن حادثه عاشورا از نگاه دوربین و روایت شعر و داستان برنامه‌ریزی شده است.

بدینوسیله از شعرا و نویسندگان سراسر کشور دعوت می‌شود اشعار سروده‌ی خود و یا جمله ادبی متناسب با عکس‌های برگزیده را تا تاریخ ۱۴مردادماه از طریق لینک زیر به دبیرخانه ارسال کنند.

شایان ذکر است محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد اما درنهایت از هر نفر یک اثر پذیرفته خواهد شد. در بخش ادبی بدون در نظر گرفتن مقام به ده نفر از برگزیدگان لوح سپاس و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون تومان اهدا خواهد شد.

شاعران و نویسندگان سراسر کشور می‌توانند تصاویر منتخب عکسواره را در سایت http://festival.kish.ir و نیز  صفحه‌ی اینستاگرام عکسواره به آدرس aksvareh،_moharam_kish  مشاهده کنند و پس از ثبت نام در سایت آثار خود را از طریق واتساپ به شماره 09128448762  دبیرخانه عکسواره ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید