خبر فوری

بارندگی یک هزارو 430 میلیارد ریال به هرمزگان خسارت وارد کرد

هرمزبان:مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان گفت: بارندگی ، سیلاب و توفان های شدید روزهای 17 تا 21 آبان تاکنون یک هزارو 430 میلیارد ریال به این استان خسارت وارد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،علیرضا صفا روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشترخسارت با مبلغ 633 میلیارد ریال به تاسیسات آب منطقه ای و راه هرمزگان وارد شده است.

وی با بیان اینکه دیگر بخش ها ازجمله تاسیسات مخابرات، برق، آب و فاضلاب و کشاورزی نیز در جریان این بارندگی ها دچار خسارت شدند، خاطرنشان کرد: خسارت وارد شده به برخی نقاط محروم هنوز به طور کامل بررسی نشده که تا فردا این کار انجام و اعلام نهایی خسارت خواهد شد.

صفا تصریح کرد: در جریان این حوادث، 15 نفر از هموطنانمان نیز جان خود را از دست دادند که از مجموع این افراد ، یک نفر تبعه افغانی است.

وی گفت: این افراد در شهرستان های بندرعباس، رودان، کیش، بستک، میناب جان خود را از دست دادند.

مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان در این گفت و گو از مردم استان ودستگاه های اجرایی خواست تا به منظور پیشگیری از حوادث تلخ، همواره توصیه ها و اخطاریه های این اداره کل و سازمان هواشناسی را جدی بگیرند.
منبع: ایرنا
(لینک)
کد خبر: 394994

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید