خبر فوری

سردار آزمون، گزینه مورینیو برای خط حمله رم

هرمزبان – انتخاب ژوزه مورینیو برای نوک خط حمله آ اس رم، سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، ژوزه مورینیو اصرار زیادی به خرید سردار آزمون دارد. بایر لورکوزن هم آماده ارائه پیشنهادی 18 میلیون یورویی برای مهاجم تیم ملی کشورمان است. جانلوکا دی مارتزیو در گزارشی عنوان کرد جالوروسی مهاجم ایرانی زنیت را مورد هدف قرار داده و با وجود علاقه بایرلورکوزن، سردار آزمون اولویت اصلی رم برای خط حمله است. مهاجم ایرانی متولد 1995 طی دو سال اخیر پیراهن زنیت را پوشیده اما به لطف عملکرد فوق العاده اش، می تواند خیلی زود روسیه را ترک کند و به لیگ ایتالیا برود. مدیران آ اس رم در تلاش هستند تا سردار آزمون را مطابق میل ژوزه مورینیو خریداری کنند. 
سردار آزمون با پیراهن زنیت در 84 بازی 53 گل و 19 پاس گل ثبت کرده است. رم تماس های خود را با زنیت آغاز کرده و تلاش می کند با اضافه کردن بندهایی (شاید معاوضه با بازیکن به عنوان بخشی از قرارداد)، این انتقال را قطعی کند. با این حال لورکوزن هم به سردار آزمون علاقه مند و آماده ارائه پیشنهادی 18 میلیون یورویی است. حضور در لورکوزن قطعا برای آزمون جذاب تر از زنیت خواهد بود اما با توجه به اصرار بالای مورینیو به خرید او، رم در حال حاضر بیشترین شانس را دارد.
موضوع انتقال سردار آزمون از زنیت به یک تیم دیگر در نقل و انتقالات تابستانی 2021، یکی از سوژه‌های چند ماه گذشته بوده اما هیچکدام از مذاکرات برای جذب آزمون نیز به مرحله نهایی نرسید و در مرحله پیشنهاد اولیه متوقف شد تا سردار آزمون همچنان به عنوان بازیکن تیم فوتبال زنیت روسیه باشد. 
حالا جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی با اعلام خبری فوری درباره آخرین وضعیت انتقال سردار آزمون، از علاقه ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال رم برای جذب او به عنوان گزینه اول تقویت خط حمله این باشگاه ایتالیایی یاد کرده و هم‌چنین اعلام کرده که باشگاه بایرن لورکوزن نیز روی جذب این ستاره ایرانی باشگاه زنیت روسیه دست گذاشته است.
این مهاجم 26 ساله پس از دو سال حضور موفق در تیم زنیت و به ثمر رساندن 53 گل و ساخت 19 گل در زنیت، حالا به عنوان گزینه اول تقویت خط حمله باشگاه رم که به تازگی ژوزه مورینیو پرتغالی سکان هدایت آن را برعهده گرفته است و احتمال انتقال ستاره ایرانی براساس اعلام خبرنگار نام‌آشنای ایتالیایی به باشگاه رم وجود دارد.
دی‌مارتزیو درباره آخرین وضعیت مذاکرات میان باشگاه زنیت روسیه و رم ایتالیا درباره انتقال آزمون گفته، رم در حال حاضر تماس با زنیت را آغاز کرده است و مایل است قرارداد را با اضافه کردن نام بازیکن برای معاوضه با آزمون جهت کاستن از هزینه انتقال، تنظیم نماید؛ ضمن آن‌که باشگاه بایرن لورکوزن نیز پیشنهاد جذب آزمون را به مبلغ 18 میلیون یورو به باشگاه زنیت داده است.
برای باشگاه روسیه‌ای، انتقال سردار آزمون به فوتبال آلمان می‌تواند به لحاظ مالی بهتر باشد، اما مورینیو از مدیران باشگاه رم خواسته تا در مذاکرات با باشگاه زنیت، به تلاش خود ادامه بدهند و این ستاره ایرانی را تحت قرارداد رم ایتالیا در بیاورند. باید دید این خبر ویژه که از سوی جانلوکا دی‌مارتزیو اعلام شده، در روزهای آینده چه فعل و انفعالاتی پیرامون آن رقم خواهد خورد و سرنوشت ستاره ایرانی و 26 ساله تیم فوتبال زنیت، برای فصل 2021-2022 در کدام باشگاه اروپایی سرانجام رقم خواهد خورد و او پس از دو سال حضور در تیم زنیت، این باشگاه را به مقصد یک تیم بزرگ‌تر در قاره سبز ترک خواهد کرد و تجربه شاگردی آقای خاص را به دست می‌آورد یا نه.
یک رسانه روس در گزارشی عنوان کرد مهاجم ایرانی زنیت به دنبال ترک لیگ روسیه بعد از 8 سال حضور است. سایت «چمپیونات» روسیه امروز در گزارشی به آینده 5 ستاره لیگ فوتبال این کشور پرداخت که زمان رفتنشان به سر رسیده و در آستانه جدایی از تیم هایشان قرار دارند. یکی از این ستاره ها سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه زنیت است. این رسانه روس درباره مهاجم ایرانی، نوشت: آزمون یکی از ستاره های بلامنازع چند سال گذشته زنیت بوده است. او در سال 2019 با مبلغ 12 میلیون یورو از روبین کازان به زنیت آمد و آماری فوق العاده ای را به همراه زنیت داشته است.
آزمون در 84 بازی برای زنیت 53 گل به ثمر رسانده است. سردار می خواهد تجربه جدیدی را بعد از 8 سال حضور در لیگ برتر روسیه داشته باشد به همین خاطر منتظر پیشنهاد یک باشگاه اروپایی سطح بالاتر است تا از زنیت برود. مدیربرنامه او در تلاش است تا این بازیکن را به باشگاهی خوب منتقل کند ولی آنچه که به نظر می رسد آزمون در لیست خریدهای تابستانی تیم های اروپایی گزینه اول نیست. البته این را نیز باید در نظر گرفت آزمون بازیکن ارزانی نیست و طبق سایت ترانسفرمارکت 25 میلیون یورو ارزش دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید