خبر فوری
فرماندار ابوموسی: هفتاد درصد جمعیت بالای 18 سال شهرستان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

فرماندار ابوموسی: هفتاد درصد جمعیت بالای 18 سال شهرستان دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مهندس رضا پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی صبح یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت از رعایت پروتکل های در مراسمات مذهبی تشکر و قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: نزدیک به هفتاد درصد جمعیت بالای 18 سال شهرستان ابوموسی دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و از نظر واکسیناسیون جزء رتبه های اول شهرستان های کشور هستیم.

فرماندار ابوموسی گفت: واکسیناسیون با نظم خاصی انجام شد و از این بابت از رئیس و پرسنل شبکه بهداشت شهرستان تشکر و قدردانی می کنیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: از آنجا که دز اول واکسن ایمنی صددرصد ایجاد نمی کند، همچنان لازم است پروتکل های بهداشتی به طور کامل رعایت شود.

پوربابایی تصریح کرد: تردد ورودی به شهرستان از دو شهر قرمز صورت می گیرد، بنابراین لازم است شهروندانی که علائم بیماری را در خود مشاهده می کنند تا بهبودی کامل از ورود به شهرستان پرهیز کنند.

وی گفت: از بین کسانی که دز اول واکسن را دریافت کرده بودند چهار مورد مثبت ابتلای به کرونا داشتیم و این نشانه کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی پس از تزریق واکسن و زنگ خطری برای تمام شهروندان است که از دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند و نسبت به استفاده از ماسک و رعایت سایر دستورالعمل های بهداشتی حساس باشند.
انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید