خبر فوری

برگزاری اجلاس روسای آموزش‌وپرورش با هدف انسجام‌بخشی برنامه‌های تحصیلی

تهران- هرمزبان – معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش سراسر کشور با هدف هماهنگی و انسجام در برنامه‌های آغاز سال تحصیلی جدید، تبادل افکار روسا در سراسر کشور و به حداقل رساندن فاصله صف و ستاد چهارم و پنجم مرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش روز شنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، قاسم احمدی لاشکی افزود: شعار این دوره از اجلاس با الهام از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مطالبات مقام معظم رهبری نصیب برابر آموزشی، ارتقای کیفیت یادگیری و تربیت تمام ساحتی در گام دوم انقلاب اسلامی تعیین شده است.

وی گفت: تاکنون ۳۴ دوره از اجلاس برگزار شده و هم اینک در حال برگزاری سی‌وپنجمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش سراسر کشور هستیم. بنیانگذار این اجلاس شهید رجایی بوده و هدف از برگزاری اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش تبادل افکار روسا و مدیران در سراسر کشور و به حداقل رساندن فاصله صف و ستاد بود.

رییس ستاد اجرایی سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور افزود: اجلاس سی و پنجم به دلیل بیماری کرونا، به صورت مجازی و از طریق ویدئوکنفرانس و با رعایت پروتکل‌های ستاد ملی کرونا در فضای تلفیقی (حضوری- مجازی) برگزار خواهد شد و همزمان از طریق فضای مجازی قابل رویت برای مدیران سراسر کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۶ محور را به عنوان محورهای اصلی این اجلاس پیش بینی کردیم که مسائل مربوط به آن را با روسای ۷۲۶ منطقه آموزشی در میان خواهیم گذاشت، گفت: محورهای اصلی اجلاس پیش رو، شامل نیروی انسانی، برنامه درسی و محتوا، سنجش و ارزشیابی، تجارب دنیا در خصوص کرونا و اینکه با فناوری های نوین چگونه می توان آموزش داد، بهداشت و سلامت و نحوه بازگشایی مدارس تعیین شده است.

سی‌وپنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش وپرورش سراسر کشور در روزهای دوشنبه و سه شنبه چهارم و پنجم مرداد ماه جاری به صورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید