خبر فوری

فعالیت دستگاه های اجرایی هرمزگان با یک سوم ظرفیت/گروههای شغلی۲،۳ و ۴ همچنان تعطیل

هرمزبان – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به وضعیت حاد کرونایی هرمزگان درخواست تعطیلی یک هفته ای استان به ستاد ملی کرونا مجدد جهت بررسی و اعلام نظر ارسال شده است.

 علی رئوفی عصر امروز (دوم مردادماه) در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، با اشاره به اهمیت طرح شهید سلیمانی، عنوان کرد: با توجه به نقش مهم و بسزایی که طرح شهید سلیمانی در شناسایی افراد مبتلا کرونا و غربالگری دارد این طرح با قوت در هرمزگان با بسیج امکانات تداوم یابد.

وی افزود: قرنطینه افراد مبتلا به کرونا برای کاهش سرایت بیماری از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت قرمز اغلب مناطق هرمزگان گروههای شغلی دو، سه و چهار تا پایان هفته همچنان تعطیل می باشند تا از سرایت هرچه بیشتر ویروس جلوگیری شود.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای استان، در خصوص نحوه فعالیت ادارات، تصریح کرد: با توجه به وضعیت قرمز و بحرانی اغلب مناطق هرمزگان دستگاه های اجرایی با یک سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد.

سخنگوی ستاد استانی کرونا هرمزگان، تصریح کرد: مردم شریف استان با توجه به سرایت ویروس دلتای هندی به اغلب مناطق استان برای حفظ سلامتی خود و همنوعان حتی الامکان از مراجعه حضوری به دستگاه های اجرایی در هفته جاری خودداری کنند تا از گسترش هرچه بیشتر ویروس در سطح استان پیشگیری شود و امور را از طریق تلفنی و ظرفیت الکترونیکی دستگاه های اجرایی دنبال کنند.

رئوفی افزود: با توجه به وضعیت حاد کرونایی هرمزگان درخواست تعطیلی یک هفته ای استان به ستاد ملی کرونا مجدد جهت بررسی و اعلام نظر ارسال شده است.

وی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون سریع افراد ۴۸ سال به بالا، افزود: فرمانداران با بسیج امکانات افراد بالای ۴۸ سال را برای دریافت هرچه سریعتر واکسن ترغیب کنند تا شاهد کاهش آمار بستری ها و فوتی ها در سنین بالا باشیم و ایمنی نسبی در سطح استان حاکم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: واکسیناسیون نقش بسزایی در کاهش آمار مرگ و میر کرونا دارد و مطالعات علمی بر این مهم صحه گذاشته است.

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا استان، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان از ظرفیت صداوسیما و رسانه های جمعی برای ترغیب مردم به تزریق واکسن جهت ایجاد ایمنی نسبی در استان بهره گیرد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا هرمزگان، تصریح کرد: با توجه به وضعیت بحرانی و قرمز اغلب مناطق استان امکان برگزاری نماز جمعه در شهرهای قرمز مهیا نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید