خبر فوری

جانلوییجی دوناروما به پاری سن ژرمن پیوست؛ بهترین بازیکن یورو در پاریس

هرمزبان – دروازه بان ایتالیایی به صورت آزاد از میلان به پاری سن ژرمن پیوست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد جانلوییجی دوناروما، دروازه بان ایتالیایی را به صورت آزاد به خدمت گرفته و با او قراردادی تا 30 ژوئن 2026 امضا کرده است. گفته می شود این دروازه بان 22 ساله در هر فصل با پاداش ها حداکثر 12 میلیون یورو دستمزد خواهد داشت. پس از راموس و واینالدوم، دوناروما سومین بازیکنی محسوب می شود که به صورت رایگان با پی اس جی قرارداد امضا کرده است.
پس از انتقال جانلوییجی دوناروما به پاری سن ژرمن، این دروازه بان 22 ساله و ناصر الخلیفی گفتگویی با وبسایت رسمی باشگاه داشتند. دوناروما پس از امضای قرارداد با پاری سن ژرمن گفت: پس از قهرمانی در یورو و آمدن به اینجا، روزهای زیبایی را سپری می کنم. بسیار خوشحالم که عضوی از این باشگاه بزرگ هستم. اینجا آمدم تا برای پیروزی و قهرمانی تلاش کنم. پاری سن ژرمن، باشگاهی بزرگ و با سابقه فوق العاده است بنابراین خوشحالم که می توانم بخشی از این باشگاه باشم. 
فصل جدیدی از زندگی من آغاز شد. در میلان بزرگ شدم و اکنون احساس می کنم برای این ماجراجویی تازه آماده هستم. پاریس یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان است. حضور در اینجا مایه افتخار است و امیدوارم کارهای بزرگی انجام بدهم. پاریس تیمی باورنکردنی است و همیشه مسابقات این تیم را از طریق تلویزیون دنبال می کردم. طبیعی است که بخواهید برای تکامل خود در کنار قهرمانان پاری سن ژرمن بازی کنید. این موضوع برای من افتخاری بزرگ و رویایی باورنکردنی است.
لیگ قهرمانان اروپا رقابتی بسیار بزرگ است. سال ها تلاش کردم در این رقابت ها به میدان بروم اما موفق نشدم. برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا با پاری سن ژرمن لحظه شماری می کنم. هدف اولیه من پیشرفت حداکثری و بدون محدودیت در پاریس است. سپس می خواهیم تا حد امکان فاتح همه جام ها شویم و شادی را به هواداران هدیه کنیم. احساس می کنم برای پذیرش این چالش مهم و باشکوه آماده هستم. 
با پوچتینو کمی صحبت کردم. او از حضور من در اینجا خوشحال است و من نیز از کار کردن با او خوشحال هستم. او یک مرد و مربی فوق العاده است. می خواهیم در کنار یکدیگر کارهای بزرگی انجام بدهیم. می توانم در کنار بهترین های جهان تمرین کنم بنابراین قطعا پیشرفت خواهم کرد. در طول یورو با مارکو وراتی صحبت می کردیم و او از آمدن من به پاریس بسیار خوشحال بود. از پیوستن به او کاملا راضی هستم.
جانلوییجی دوناروما به عنوان بازیکن آزاد از میلان جدا شد و به زودی قرارداد خود با پاری سن ژرمن را امضا می کند. دوناروما دو روز پس از فتح یورو 2020 و کسب عنوان بهترین بازیکن این رقابت ها در نامه خداحافظی خود از میلان نوشت:
گرفتن بعضی از تصمیم ها دشوار اما لازم است چون بخشی از فرآیند رشد انسان و مرد شدن محسوب می شود. وقتی به میلان آمدم، از سن یک بچه کمی بیشتر داشتم و در طول 8 سال این پیراهن را با افتخار پوشیدم. در کنار هم تیمی ها، مربیان و هواداران جنگیدم، رنج کشیدم، برنده شدم، گریه کردم و به شادی پرداختم. با میلان به اهداف شخصی مهمی رسیدم مثل بازی در سری آ در 16 سالگی. سال های فوق العاده ای را در میلان تجربه کردم که هرگز فراموش نخواهد شد.
اکنون زمان خداحافظی فرا رسیده است؛ تصمیم راحتی نبود و قطعا یک پست هم برای توضیح این تصمیم کفایت نمی کند. شاید هم من نمی توانم آن را توضیح بدهم چراکه بیان عمیق ترین احساسات از طریق کلمات دشوار است. آنچه می توانم بگویم این است که گاهی اوقات تغییر برای روبرو شدن با چالش های جدید و دستیابی به پیشرفت و تکامل لازم است.
همه اعضای روسونری که از روز اول تا آخر ملاقات کردم، در بخش مهمی از قلبم باقی خواهند ماند؛ به خصوص آنهایی که در فرآیند رشد و رسیدن من به جایی که اکنون هستم، نقش مهمی داشتند. برای میلان همه موفقیت های ممکن را آرزو می کنم و این را از ته قلبم می گویم. احساس من به میلان را فاصله و زمان از بین نمی برد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید