اجرای طرح کارت هوشمند ملی کلید اصلی ورود و تحقق دولت الکترونیک است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از دوشنبه خبرنگار ایرنا، فرزاد افشاری‌نژاد در مراسم آغاز به کار هیجدهمین دفتر پیشخوان ثبت احوال در هرمزگان که در جاسک انجام شد، اظهار داشت: اجرای این طرح مدرن نیاز به ایجاد زیرساخت‌هایی بوده و هست که این مهم به خوبی در هرمزگان فراهم شده و آمادگی اعلام فراخوان عمومی برای صدور کارت هوشمند ملی در استان فراهم شده است.
وی یادآور شد: طبق تعهداتی که سازمان ثبت احوال در مرکز و استان‌ها برای خود تعریف کرده، باید در دو تا سه سال آینده به طور کامل پروژه کارت هوشمند ملی را به سرانجام برساند.
افشاری‌نژاد در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به زیرساخت‌های موجود و مرتبط با ثبت وقایع حیاتی در منطقه شرقی هرمزگان، افزود: علاوه بر جاسک ، در شهرستان میناب نیز سه دفتر پیشخوان ثبت احوال راه‌اندازی شده که با احتساب دفاتر پستی فعال و فعالیت ادارات ثبت احوال شهرستانی، می‌توان گفت که ظرفیت مناسبی برای خدمت رسانی در اختیار جامعه این منطقه از استان قرار گرفته است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید