خبر فوری

پیام نیازمند به پورتیموننزه پرتغال پیوست

هرمزبان – پیام نیازمند، گلر سپاهان اصفهان، فصل آینده در پورتیموننزه پرتغال بازی می کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سایت رسمی باشگاه پورتیموننزه خبر انتقال نیازمند به این تیم را تایید کرد. قرارداد نیازمند تا سال 2024 اعتبار دارد و بند فسخ او نیز 10 میلیون یورو است. پورتیموننزه فصل گذشته در رتبه چهاردهم جدول 18 تیمی پرتغال قرار گرفته بود. قرارداد پیام نیازمند با باشگاه پورتیموننزه پرتغال رسمی شد و این باشگاه خبر آن را اعلام کرد .
در شرایطی که لیگ برتر فوتبال ایران هنوز در حالی برگزاری است و سه هفته از آن باقیمانده و مسابقات جام حذفی نیز در راه است، باشگاه پورتیموننزه به خرید ایرانی خود برای خط دروازه صحه گذاشت و این گلر 26 ساله را به عنوان دروازه‌بان این فصل خود معرفی کرد. در مطلبی که در سایت باشگاه پورتیموننزه منتشر شده، مدت قرارداد پیام نیازمند تا سال 2024 عنوان شده و هم‌چنین 10 میلیون یورو حق فسخ برای آن در نظر گرفته شده که عدد عجیب و غریبی است.
به نوشته وبسایت پورتیموننزه، در پرتغال باشگاه‌های مختلفی برای جذب این بازیکن با یکدیگر در رقابت بودند و در نهایت نیازمند این تیم منطقه آلگراوه پرتغال را انتخاب کرد؛ نیازمند در جام ملت‌های آسیا 2019 حاضر بوده و فوتبال خود را از باشگاه پیکان آغاز کرده و بعد از آن به سپاهان پیوسته و پیش از پورتیموننزه عضو این باشگاه بوده است.
همچنین گروه مدیریتی باشگاه پورتیموننزه از پیام نیازمند به علت باور داشتن به پروژه ورزشی ارائه شده توسط باشگاه تشکر کرده و و برای او بزرگ ترین موفقیت های شخصی و ورزشی را در دفاع از دروازه آلوینگرا آرزو می کند. خوش آمدی  پیام! ما آلگاروه هستیم، ما پورتیمئو هستیم، ما پورتیموننزه هستیم!
چندی پیش بود که بسیاری از رسانه‌های پرتغالی مدعی شدند نیازمند با تیم پورتیموننزه به مدت 3 سال قرارداد بسته است. روزنامه معتبر پرتغالی از حضور قطعی «پیام نیازمند»، دروازه‌بان باشگاه سپاهان در تیم پورتیموننزه در فصل آینده خبر داد. از چند هفته پیش صحبت حضور «پیام نیازمند»، دروازه‌بان باشگاه سپاهان در لیگ پرتغال مطرح شده بود و بسیاری از رسانه‌های پرتغالی عنوان کردند که دروازه بان ایرانی با تیم پورتیموننزه به مدت 3 سال قرارداد بسته است. 
البته این خبر با واکنش سران سپاهان روبه‌رو شد و آنها مدعی شدند که چنین اتفاقی رخ نداده و نیازمند توافقی با پرتغال نداشته است! با این حال روز گذشته روزنامه رکورد گزارشی در خصوص باشگاه پورتیموننزه نوشت و از حضور قطعی نیازمند در درون دروازه این تیم نوشت. رکورد مدعی شد که برخی بازیکنان به جمع پورتیموننزه اضافه شدند که یکی از آنها حضور «پیام نیازمند» در درون دروازه است. 
سپاهان برای رسیدن به عنوان قهرمانی چاره‌ای جز پیروزی در تمام بازی‌های پیش‌رو ندارد. البته به این شرط که پرسپولیس در یکی از بازی ها ببازد یا مساوی کند. این تیم با 56 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کننده پرسپولیس است و در سه هفته پایانی نیز رقبای سرسختی را پیش‌ رو خواهد داشت.
هفته بیست‌ و هشتم: پدیده مشهد – سپاهان
هفته بیست‌ و نهم: سپاهان اصهان – ذوب‌آهن
هفته سی‌ ام: استقلال – سپاهان

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید