خبر فوری

گلایه مردم از عدم حضور روحانی و وزرا در خوزستان

تنش آبی در خوزستان سبب ایجاد برخی نارسایی‌ها شد و جمعی از مسوولان و علمای استان خواهان حضور روحانی و وزرای دولت دوازدهم در خوزستان شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، خوزستان در روزهای گذشته دچار مشکلاتی در حوزه آب شد، تنش آبی در خوزستان سبب تلف شدن دام در برخی از نقاط شد.

تنش آبی در خوزستان سبب ایجاد برخی نارسایی‌ها شد و جمعی از مسوولان و علمای استان خواهان حضور وزرای دولت دوازدهم در خوزستان شدند.

معاون اول رئیس جمهور پنج روز پیش خبر از حضور هیئتی از دولت در خوزستان داد، هیئتی که‌ قرار بود از سوی جهانگیری معاون اول رئیس جمهور موظف به حضور در بحران و مدیریت میدانی قضایا شود.

معاون وزیر نیرو، معاون سازمان برنامه و بودجه، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان مدیریت بحران در نهایت به استان خوزستان سفر کردند.

سفری که با انتقاد یکی از نمایندگان خوزستان در مجلس مواجه شد، نماینده اهواز در مجلس می‌گوید: این افراد قدرت کافی برای تصمیم گیری و اختصاص بودجه را ندارند و عملا سفر آنها بی نتیجه خواهد بود.

مردم انتظار حضور رئیس جمهور یا حداقل معاون اول او را داشتند و معتقدند اگر این گره‌ها با حضور معاونان وزارت‌خانه‌ها باز می‌شد، پیش از این باز شده بودند.

نخبگان، علما و فعالان سیاسی خوزستان معتقدند که برای حل مشکل خوزستان باید هیئتی از وزرای نیرو، جهاد کشاورزی و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با ریاست معاون اول رئیس جمهور به خوزستان می‌آمدند تا بتوانند بحران موجود را در کمترین مدت زمان به پایان برسانند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رفتار اخیر دولتی‌ها صدای نمایندگان مجلس را هم در آورد چرا که معتقدند دولت در روزهای پایانی خود به سر می‌برد و کار را رها کرده است.

منبع: مشرق نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید