خبر فوری

برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی هرمزگان در ۴ حوزه آزمونی

هرمزبان – رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان از برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در روز جمعه، اول مردادماه در استان خبر داد و گفت: این آزمون ۴ حوزه بندرعباس، حاجی‌آباد، میناب و بندرلنگه برگزار می‌شود.

محمد دل‌پسند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در روز جمعه، اول مردادماه در سراسر کشور و به‌تبع آن در هرمزگان برگزار می‌شود. این آزمون برای دومین سال متوالی توسط جهاد دانشگاهی و به کارفرمایی وزارت آموزش و پرورش و معاونت نهضت سوادآموزی این وزارت خانه برگزار خواهد شد.

وی افزود: آزمون  استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی به دلیل شرایط کرونایی چندین بار به تعویق افتاده اما با توجه به نیاز این وزارت خانه به منظور مشخص شدن تکلیف آموزشیاران معاونت نهضت سوادآموزی با برگزاری این آزمون، دیگر امکان به تعویق انداختن آن وجود نداشت. این آزمون به‌ناچار در چنین شرایطی با گرفتن تمامی مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و متولیان امر برگزار خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان تصریح کرد: به منظور برگزاری هر چه بهتر و ایمن‌تر این آزمون تمهیدات لازم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی طبق قواعد و قوانین اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان  در مکان‌های برگزاری آزمون به صورت کامل در نظر گرفته و لحاظ خواهد شد. 

دل‌پسند با بیان اینکه به عنوان برگزارکنندگان آزمون تلاش خود را برای اعمال تمامی مقررات بهداشتی با توجه به شرایط موجود جامعه، در محل‌های آزمون اجرایی خواهیم کرد، اضافه کرد: متأسفانه به دلیل تعداد کم داوطلبان، امکان برگزاری آزمون در شهرهای مختلف وجود ندارد چراکه باید هر حوزه برگزاری آزمون از یک استاندارد موردنیاز برخوردار باشد که این امر در برخی از شهرستان‌های استان در شرایط فعلی میسر نبوده و تعداد  داوطلبین در آنجا کمتر حد مجاز برای برگزاری آزمون با استانداردهای موردنیاز است.

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان عنوان کرد: طبق طراحی اولیه قرار بود آزمون در مرکز استان به صورت متمرکز برگزار شود اما اکنون مجبور به تقسیم حوزه به ۴ حوزه آزمونی در هر منطقه از استان شدیم. حوزه آزمونی شمال استان در حاجی‌آباد، مرکز استان در بندرعباس، شرق استان در میناب و غرب استان در بندرلنگه در نظر گرفته شده است.

دل‌پسند بیان کرد: از فرمانداری‌ها، نیروی انتظامی و تمامی دستگاه‌های متولی که تا کنون به منظور برگزاری هر چه بهتر این آزمون با ما همکاری لازم را داشته‌اند، تقاضا داریم که مجوزهای لازم برای تردد فراگیران با کارت ورود به آزمون را فراهم کنند. 

وی یادآور شد: از مقامات سیاسی و امنیتی استان نیز تقاضا می‌کنم مساعدت لازم را به منظور برگزاری هر چه بهتر این آزمون که فرصتی کم‌نظیر برای  آموزشیاران نهضت در استان فراهم کرده را مبذول فرمایند. برخی افراد سالیان طولانی در انتظار این آزمون بوده‌اند تا بتوانند در امنیت و آرامش شغلی ادامه فعالیت خود را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید