خبر فوری

تخلیه سه محموله گندم و روغن خوراکی در بندر شهید رجایی آغاز شد

هرمزبان – رییس اداره امور بندری بندر شهید رجایی بندرعباس گفت: سه محموله وارداتی گندم و مواد اولیه روغن خوراکی در بندرشهید رجایی بندرعباس تخلیه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا، غلامحسین کتابی عصریکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: پیش از ظهر امروز کار تخلیه مواد اولیه روغن خوراکی هم از دو فروند کشتی در بندر شهید رجایی بندرعباس آغاز شد.

وی ادامه داد: به محض پهلوگیری شناورهای حامل روغن و گندم عملیات تخلیه محموله آن آغاز شد و تا پس فردا همه گندم‌ها تخلیه و به انبار مناسب منتقل می‌شود.

رییس اداره امور بندری بندر شهید رجایی بندرعباس ادامه داد: در صورت نیاز این امکان فراهم است تا بخشی از گندم‌های وارداتی به صورت حمل یکسره از کشتی به کامیون‌ها منتقل شده تا به سراسر کشور فرستاده شود.
 
به گفته کتابی، مجموع محموله این دو فروند کشتی حدود ۵۷ هزار تن است که ابتدا در مخازن ویژه تخلیه و پس از آن به مرور از فردا برای کارخانه‌های تولید روغن سراسر کشور فرستاده می‌شوند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید