خبر فوری

اختتامیه جایزه ملی ایثار برگزار می‌شود

به گفته معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار روز سه‌شنبه 29 تیر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ سردار یعقوب سلیمانی با اعلام خبر برگزاری پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار در روز سه‌شنبه 29 تیرماه، عنوان کرد: پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف ارزیابی دستاوردهای طرح شاهد و نیز افزایش انگیزه و تحرک تحصیلی جامعه هدف با مشارکت دستگاه‌های آموزشی عضو شامل وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش‌وپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد در ادامه گفت: در این مراسم از جایگاه ارزشمند علمی 71 تن از برگزیدگان طرح شاهد شامل دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب شاهد و ایثارگر و نیز نفرات اوّل سهمیه شاهد آزمون سراسری سال 99 با حضور مسئولان عالی رتبه کشور در سطح ملی تقدیر و تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه پنجمین جشنواره ملی ایثار در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود، افزود: با پایان مهلت فراخوان این جشنواره و اجرای مرحله استانی، کمیته‌های علمی با حضور اعضای کمیته داوری و مسئولین هر دستگاه آموزشی و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار و پس از بررسی سوابق و رزومه تحصیلی واجدین شرایط و بر اساس شاخص‌های اختصاصی هر دستگاه، نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفی به دبیرخانه جشنواره اقدام کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید