خبر فوری

برگزاری انتخابات مجمع سازمان دانش آموزی شهرستان میناب

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، این انتخابات با حضور امیر مهدی حسینی معاونت پرورشی و تربیت بدنی و رنجبری مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان میناب و با حضور مربیان پیشتاز و فرزانه شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم مهدی حسینی با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت انتخابات مظهر مشارکت و رشد اجتماعی جامعه می باشد.

وی افزود: یکی از ساحت های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ساحت تربیتی اجتماعی می باشد و مربیان و مدرسین منتخب باید تجارب لازم را در سطوح استانی و کشوری کسب کنند و بتواننند زمینه مشارکت و همبستگی و مطالبه گری را در دانش آموزان توسعه دهند.

در حاشیه این انتخابات رنجبری مسئول سازمان دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار پانا هرمزگان اظهار داشت: این انتخابات همچون انتخابات مجمع اعضاء هر دوسال یکبار بین مربیان پیشتاز و فرزانه برگزار می شود و از بین افراد کاندیدا سه نفر انتخاب می شوند.

وی افزود: نفر اول بعنوان دبیر مجمع و نفر دوم جانشین دبیر و نفر سوم بعنوان منشی دبیر مجمعه از هر منطقه و شهرستان در انتخابات مجامع استانی شرکت خواهند کرد.

مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان میناب افزود: از بین افراد کاندیدا شده در گروه مربیان فرزانه، خانم ها فضه روان پی، مطهره عبدلی و طاهره پور آونگ و در گروه مربیان پیشتاز: آقایان کاظم مصلحی، محمود مصلحی و حمید قاسمی بیشترین آراء را کسب نمودند.

رنجبری اظهار داشت آقای سهراب کریمی و خانم سکینه بهرامی بعنوان مدرسین شهرستان و آقای صادق بارانی نیا، بعنوان پیشکسوت سازمان دانش آموزی معرفی شدند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید