خبر فوری

پایان شایعات؛ رونالدو در یوونتوس ماندنی شد

هرمزبان – داستان کریستیانو رونالدو و یوونتوس وارد فصل چهارم خود می شود. 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، با توجه به عملکرد ضعیف یوونتوس در فصل 21-2020، شایعات زیادی درباره جدایی کریستیانو رونالدو از یووه مطرح شد اما این ستاره پرتغالی به احتمال بالا در بیانکونری خواهد ماند. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، کریستیانو رونالدو تردیدهایش برطرف شده و قصد دارد به قرارداد خود با یوونتوس که تا ژوئن 2022 اعتبار دارد، پایبند بماند. گاتزتا دلو اسپورت روی جلد امروز خود تیتر زده: “می آیم و می مانم”. در واقع این پیامی است که رونالدو به یووه داده است. 
اکنون رونالدو در حال سپری کردن تعطیلات خود پس از مسابقات یورو 2020 است و روز 25 جولای به تورین بر می گردد تا در تمرینات یوونتوس شرکت کند. ژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو اخیرا با آنیلی و سایر مدیران یوونتوس دیدار کرد و برآیند جلسه بسیار خوب بود. حتی این امکان وجود دارد که رونالدو قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با بیانکونری تمدید کند. چند روز پیش هم یک هوادار ویلچر نشین یوونتوس از پاول ندود، نایب رییس باشگاه درباره آینده رونالدو سوال کرد که او گفت این گلزن پرتغالی به تورین باز خواهد گشت. 
 از مدت‌ها قبل شایعات زیادی در رابطه با آینده کریستیانو رونالدو مطرح شده است. در واقع بسیاری از گزارش‌ها حاکی از آن است که فوق ستاره پرتغالی قصد دارد از بیانکونری جدا شود اما در عین حال هنوز هیچ منبع معتبری این خبر را تایید نکرده و خود رونالدو نیز تا به این لحظه ابهامات را برطرف نکرده است. 
تا این لحظه نه ستاره پرتغالی رسما درخواست ترک یووه را کرده و نه یوونتوس تلاشی برای جدایی از رونالدو داشته است و هر روزی که بدون انتشار خبر جدیدی در این باره می گذرد، دو طرف را به ادامه همکاری نزدیک تر می کند. تیتر یک نشریه گاتزتا دلو اسپورت به ماندنی شدن کریستیانو در یووه اشاره داشت که باعث خوشحالی فراوان هواداران این باشگاه شد. 
طبق ادعای گاتزتا، رونالدو برای سران یووه پیغام فرستاده است که به قراردادش پایبند می ماند و بی تاب بازگشت به تمرینات برای شروع فصلی جدید است. رونالدو طبق برنامه از 9 روز دیگر باید تمرینات پیش فصل خود را شروع کند. به این ترتیب همه شایعات در مورد جدایی رونالدو را باید پایان یافته تلقی کرد. فوق ستاره ای که گفته می شد راهی یونایتد یا پی اس جی می شود اما در نهایت او به جای صبر کردن برای تعیین تکلیف کیلیان امباپه در پاریس یا رسیدن پیامی از سوی شیاطین سرخ، تصمیم گرفت تا پایان قراردادش یعنی ژوئن 2022 در یوونتوس بماند.
ژرژ مندش طبق ادعای رسانه های پرتغالی از چندی پیش گفت و گو ها برای تمدید قرارداد رونالدو را شروع کرده است. او با سران یووه در تماس مداوم است تا به راه حلی مناسب برای تمدید کریستیانو برسد. مشکل بزرگ در این راه دستمزد بسیار بالای این بازیکن است. رونالدو تابستان 2018 با 112 میلیون یورو و دستمزد 60 میلیون یورو ناخاصل از رئال راهی یوونتوس شد ولی اکنون در پی پاندمی کرونا ادامه همکاری طرفین با چنین دستمزدی غیرممکن است. در واقع یکی از دلایل پخش شدن شایعه جدایی رونالدو همین مساله بود.
طبق ادعای گاتزتا، طرفین در حال بررسی دو روش هستند. اولی تمدید قرارداد رونالدو به مدت یک سال و تا 2023 است تا او در 38 سالگی برای انتخاب مقصد بعدی خود اختیار تام داشته باشد. رونالدو می تواند دو سال بعد به لیگی با فشار کمتر منتقل شود یا اینکه تصمیم بگیرد همچنان در بالاترین سطح بماند.
روش دوم اما تمدید قرارداد به روش لیونل مسی است. مسی اخیرا با بارسلونا بر سر تمدید قرارداد 5 ساله با کسر دستمزد 50 درصدی به توافق رسیده است. گاتزتا در این رابطه نوشته است که رونالدو هم به تقلید از مسی چنین روشی را انتخاب می کند؟ فوق ستاره پرتغالی می تواند نیمی از دستمزد خود را ببخشد و در عوض قراردادی طولانی مدت را امضا کند. بدون شک این یکی از مهمترین ماموریت های ژرژ مندس است و او به خوبی می داند که مذاکرات با یوونتوس از همیشه حیاتی تر است.
کریستیانو پس از حذف پرتغال در یک هشتم نهایی یورو 2020 به دست بلژیک، در تعطیلات تابستانی است. او مایورکا را برای تعطیلات انتخاب کرده ولی 9 روز دیگر باید در کمپ یوونتوس حاضر شود. فصل گذشته برای او از لحاظ تیمی خوب نبود ولی توانست آقای گل سری آ شود و در یورو 2020 نیز بهترین گلزن شد. شانس رونالدو برای کسب توپ طلا بالا نیست و او احتمالا قافیه را به لیونل مسی خواهد باخت و همین انگیزه هایش برای درخشش در فصل پیش رو با بیش از پیش خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید