دیگر لذتی از حضور در ورزش هرمزگان نمی‌برم/آیندگان توانایی لیگ برتری شدن دارد

هرمزبان – مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان گفت: دیگر قصدی ندارم در ورزش و باشگاه آیندگان حضور داشته باشم و لذتی از این ورزش نمی برم و شنبه از مسئولیتم در رئیس کمیته فوتسال هیات فوتبال هم کنار خواهم رفت.

حمید رضایی در حاشیه آیین تجلیل از خبرنگاران ورزشی استان هرمزگان، ، افزود: افتخارمان این است که برای دومین سال متوالی رسانه های ورزشی گردهم جمع شدند.

وی ادامه داد: اگر آیندگان به موفقیتی دست یافته است به واسطه حضور اصحاب رسانه و حمایت خبرنگاران ورزشی بوده است.

رضایی با اشاره به اینکه امیدوارم بتوانیم آیندگان را همچنان در فصل آتی با حمایت همه جانبه راهی مسابقات کنیم، خاطرنشان کرد: امیدوارم شاهد اختلافات در ورزش استان نباشیم و اگر موفقیتی برای هرمزگان رقم خورده است تلاش تمامی دوستان بوده و هست و باید رسانه ها در این موفقیت گروهی نقش مهمی داشته باشند.

وی ادامه داد: در لیگ دسته اول امسال عملکرد مناسبی داشتیم و با تفاصل گل به لیگ برتر نرسیدیم  ولی همچنان طبق برنامه پیش می رویم و طبق برنامه در سال آینده به طور حتم آیندگان لیگ برتری می شود.

مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان با اشاره به اینکه از هیچکس گلایه ندارم زیرا در استان هرمزگان حامی وجود ندارد و مدیری که از لیگ دسته دوم قرار است ۱۰ میلیون تومان کمک کند ولی خبری نشده است، گلایه نمی کنم، اظهار کرد: از لیگ دسته دوم تاکنون ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه کرده ام و تنها شهردار بندرعباس ۱۰۰ میلیون تومان کمک کرد.

وی اضافه کرد: از استاندار هرمزگان توقع کمک ۱۰۰ میلیون تومانی برای جذب یک بازیکن داشتم که این وعده عملی نشد.

مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان ادامه داد: دیگر قصدی ندارم در ورزش و باشگاه آیندگان حضور داشته باشم و لذتی از این ورزش نمی برم و شنبه از مسئولیتم در رئیس کمیته فوتسال هیات فوتبال هم کنار خواهم رفت.

رضایی با بیان اینکه حاضرم اگر ۳ میلیارد تومان استان به ما کمک می شد و ۲ میلیارد تومان بنده می گذاشتم امروز وعده نماینده هرمزگان در پلی آف لیگ برتر می دادم، عنوان کرد: افتخارم گردهم جمع کردن نیروی بومی در تیم آیندگان است و امروز به خود می بالم که چهار بازیکن آیندگان پیشنهاد لیگ برتر دارند.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم مسئولان نیم نگاهی به تیم آیندگان داشته باشند زیرا این جوانان تشنه پیروزی و موفقیت هستند و تنها به حمایت نیاز دارند، بیان کرد: بودجه امسال ایندگان ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است و با این بودجه توانستیم میان قدرت های کشور تا یک قدمی لیگ برتر پیش برویم.

رضایی با بیان اینکه اگر حمایت هرچند کوچک از مسئولان ببینم یا بشنوم قول لیگ برتری شدن را می دهم و با قدرت به کارم ادامه می دهم، خاطرنشان کرد: قرار است ۱۰ میلیارد تومان برای خرید امتیاز لیگ یک فوتبال هزینه شود، کاش دو میلیارد هم در بخش فوتسال که پر از استعداد و هوادار در هرمزگان وجود دارد، هزینه شود راه دوری نمی رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید