تکلیف شهرآورد پایتخت در ضربات پنالتی مشخص می‌شود

هرمزبان – مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال تهران با تمجید از نمایش مهدی قائدی و خلاقیتش در بازی های اخیر، پیش بینی کرد شهرآورد پایتخت در جام حذفی در وقت قانونی برنده ای نخواهد داشت و تکلیف برنده در پایان ۱۲۰ دقیقه و ضربات پنالتی مشخص شود

حسن اشجاری که سابقه بازی در دو شهرآورد را با پیراهن استقلال و دو تساوی یک بر یک و صفر بر صفر را در کارنامه دارد، ، در خصوص دیدار استقلال و پرسپولیس تهران، افزود: بازی شهرآورد مابین استقلال و پرسپولیس همواره حساس و فارغ از جایگاه دو تیم در جدول رده بندی مهم و سرنوشت ساز بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای اینکه بتوانیم از دیدار دو تیم ارزیابی داشته باشیم نباید به جدول و امتیازات کسب شده نگاه کنیم بلکه همه چیز در زمین مشخص می شود، خاطرنشان کرد: بازیکنان دو تیم به طور حتم از استرس بالایی در این بازی برخوردارند و هر تیمی که بتواند این بار روانی را به درستی کنترل کند و در زمین تدابیر کادرفنی را به اجرا درآورد، می تواند پیروز از زمین خارج شود.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه روند دو تیم در هفته های گذشته مثبت و در امر نتیجه گیری موفق بوده اند، اضافه کرد: این بازی به دلیل مسائل حاشیه ای همچون درگیری مدیران، صدور بیانیه ها و شکایت کشی ها تحت تاثیر قرار گرفته و حتی مردم و رسانه ها را هم درگیر خود کرده است.

وی با اشاره به اینکه بنده هم شهرآورد گیلان و هم اصفهان را تجربه کرده ام اما شهرآورد پایتخت چیز دیگری است و حساسیت بسیار بالاتری دارد، عنوان کرد: در دو شهرآوردی که حضور پیدا کردم ورزشگاه مملو از هوادار بود و استرس بالا بود که مبادا پاس اشتباهی بدهم یا حرکتی منجر به پنالتی به سود حریف صورت بگیرد، مرا فرا گرفته بود و این نشان دهنده جو روانی سنگین این دیدار مهم و حساس است گرچه در بازی فردا تماشاگری نیست و همین موضوع کمی از جو روانی بر روی بازیکنان می کاهد.

اشجاری با بیان اینکه استقلال تهران از روزی که آخرین قهرمانی اش را کسب کرد تا امروز درگیر مشکلات مدیریتی بوده و همین موضوع تاثیر مستقیم بر روند نتیجه گیری این تیم مردمی داشته است، اظهار کرد: درگیری اعضای هیات مدیره با سرمربی، با بازیکن، با مدیرعامل همواره طی این سال ها نقل محافل بوده و همین امر ذهنیت ها را نسبت به وزارت ورزش و جوانان خراب کرده است.

وی ادامه داد: چطور ممکن است تیم استقلال برای حفط استراماچونی که تیم را به صدرجدول رسانده بود یا جذب یک بازیکن یا یک مربی به مشکل می خورد اما تیم حریف با بازیکنان مدنظرش قراردادهای میلیاردی می بنند و همین اتفاقات سبب می شود هواداران تصور کنند وزارت ورزش و جوانان بین استقلال و پرسپولیس تبعیض قائل می شود.

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال تهران با تمجید از نمایش مهدی قائدی و خلاقیتش در بازی های اخیر، عنوان کرد: باید قبول کنیم مهدی قائدی این روزها در بهترین فرم ایده آلش به سر می برد و همین امر در کنار خلاقیت فردی اش به نتیجه گیری استقلال کمک کرده اما نباید این بردهای متوالی چشم هایمان را بر روی ضعف خط دفاعی این تیم ببنند.

وی با بیان اینکه فرهاد مجیدی از زمانی که هدایت استقلال را قبول کرده توانسته نتایج خوبی بگیرد و روند مثبتی را طی کند، افزود: باید حواس کادرفنی به این نکته باشد که تیم پرسپولیس به خوبی استقلال را آنالیز کرده و شرایط را برای مانور مهدی قائدی سخت و فشار بیشتری را بر روی خط دفاعی خواهند آورد اما امیدوارم در دیدار فردا خط دفاعی استقلال کمترین میزان اشتباه خود را تجربه کنند.

اشجاری در پایان پیش بینی کرد این دیدار در وقت قانونی برنده ای نخواهد داشت و تکلیف برنده در پایان ۱۲۰ دقیقه و ضربات پنالتی مشخص شود، خاطرنشان کرد: دیدار دو تیم در جام حذفی مهم و سرنوشت ساز است و برای هواداران نتیج این شهرآورد حتی از قهرمانی در پایان فصل هم شاید مهمتر باشد و همین حساسیت ها سبب می شود دو تیم کمتر دست به ریسک و حمله بزنند و بازی را به ضربات پنالتی بکشانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید