خبر فوری

مردم بهترین کتاب مدافعان حرم را انتخاب می‌کنند

دبیر اجرایی دومین دوسالانه جایزه شهید همدانی از انتخاب بهترین کتاب مدافعان حرم از سوی مردم و با مشارکت آنها خبر داد.
حسن علایی، فعال دبیر اجرایی دومین دوره جایزه شهید حسین همدانی در گفت‌وگو با ایکنا گفت: مخاطب اصلی کتاب‌هایی که درباره مدافعان حرم منتشر شده، مردم هستند، از این رو باید در انتخاب بهترین کتاب مدافعان حرم نیز نقش داشته باشند، از این رو علاوه بر بررسی‌ها و ارزیابی‌های کارشناسانه از سوی داوران، نظر مردم و مخاطبان این کتاب‌ها نیز مورد توجه قرار گرفته است.
 
وی افزود: این بخش برای نخستین بار در جوایز ادبی پیش‌بینی شده و مخاطبان می‌توانند عنوان بهترین کتابی که در سال‌های گذشته درباره مدافعان حرم، خوانده‌اند را به دبیرخانه جایزه شهید همدانی ارسال کرده از جوایز این بخش بهره‌مند شوند.
 
علایی فعال با اشاره به معیار‌های این انتخاب بیان کرد: در این انتخاب باید به قلم شیوا، روان و جذاب نویسنده، میزان تأثیرگذاری روایت‌ها بر مخاطب، ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها، نقش خانواده به ویژه همسر در ایجاد انگیزه برای مدافعان حرم مورد توجه مردم باشد.
 
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این نظرسنجی می‌توانند از طریق سامانه پیامکی با شماره ۶۶۰۰۰۹۹۵۵۸ و یا از طریق سایت این جشنواره به آدرس www.jayezehamedani.ir در بخش ارتباط با ما نظرات خود را ارسال کنند. در آیین اختتامیه دومین دوسالانه جایزه شهید همدانی، به قید قرعه به سه نفر جوایزی اهدا می‌شود. انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید