خبر فوری

خبر خوب برای هواداران بارسلونا؛ مسی بزودی تمدید می کند

هرمزبان – به نظر می رسد بارسلونا و لیونل مسی بر سر تمدید قراردادی 5 ساله به توافق رسیده اند.به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مساله تمدید قرارداد لیونل مسی، بحث داغ این روزهای باشگاه بارسلونا است و هواداران آبی و اناری ها هر لحظه انتظار دارند خبر تمدید قرارداد بازیکن شماره 10 خود رسانه ای شود. حال رسانه l`esportiu مدعی شده است این توافق بالاخره انجام شده و به زودی به طور رسمی اعلام خواهد شد.
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این خبر در هفته جاری و نهایتا تا روز جمعه منتشر می شود. سران بارسا توانسته اند موافقت نمایندگان مسی را بگیرند و به شکلی تنگاتنگ با مسئولان لالیگا نیز در ارتباط بوده اند تا این قرارداد را ثبت کنند. قرارداد مسی 5 ساله خواهد بود و بند فسخ آن نیز 600 میلیون یورو تعیین شده است. با این وجود به نظر نمی رسد مسی در هر 5 سال این قرارداد در بارسا بماند و احتمالا نهایتا دو فصل دیگر یعنی سال جام جهانی قطر و فصل 23-2022 در این تیم می ماند و بعد از آن به احتمال فراوان به لیگ آمریکا می رود.
توافقات نهایی بین سران باشگاه و پدر مسی که مدیربرنامه های او است، روز دوشنبه انجام شده و حال مسی که این روزها بعد از قهرمانی در مسابقات کوپا آمریکا در حال طی کردن روزهای استراحت خود است، باید زیر قرارداد را امضا کند. این بازیکن برای ماندن در بارسا قبول کرده از بخش اعظمی از دستمزد خود صرف نظر کند و دستمزد او در فصل اول قرارداد جدیدش چیزی در حدود 20 میلیون یورو خواهد بود و این یعنی بارسا می تواند قوانین فیرپلی مالی لالیگا را رعایت کند.  
البته دستمزد فصل بعد این بازیکن بیشتر خواهد بود و اگر همکاری طرفین با هم در سال 2023 به پایان برسد هم مبلغ هنگفتی به لیونل مسی خواهد رسد. این بازیکن همچنین بابت تمدید قراردادش نیز مبلغی را دریافت می کند. بعد از سال 2023 اگر مسی تصمیم بگیرد به بازی در بارسا ادامه دهد، دستمزدش فصل به فصل کاهشی تدریجی خواهد داشت. همچنین گفته می شود این قرارداد به سازمان لیگ اسپانیا نیز ارائه شده است و خاویر تباس آن را تایید کرده است ولی باشگاه بارسا هنوز باید به کم کردن هزینه هایش ادامه دهد.
مسی که اخیرا با تیم ملی آرژانتین قهرمان کوپا آمه ریکا شد، این روزها در میامی تعطیلات تابستانی را سپری می کند اما وکلای او  از مدت ها قبل پیشنهاد بارسا را تحت بررسی داشتند و در نهایت به بهترین راه حل ممکن برای تمدید دست یافتند. نه تمدید دو ساله و پرداخت دستمزد طی 10 سال که قراردادی 5 ساله با کاهش 50 درصدی دستمزد، توافق نهایی طرفین بود. این یک توافق اولیه است و هنوز قطعی نشده ولی منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا می گویند که توافق نهایی در انتهای هفته(شنبه و یکشنبه) به شکل رسمی اعلام خواهد شد.
این بهترین خبر ممکن برای هواداران باشگاه بارسلوناست که می توانند از تماشای بازی های لیونل مسی برای 5 سال آینده نیز لذت ببرد. فوق ستاره حاضر شده از دستمزد 75 میلیون یوروی خود 50 درصد کسر کند چرا که می داند وضعیت اقتصادی باشگاه اصلا مناسب نیست. پس از رسمی شدن تمدید قرارداد، خوان لاپورتا رئیس باشگاه تلاش خود برای رفع مشکل ثبت نام او در فهرست تیم را مضاعف خواهد کرد. چندین بازیکن باید به فروش برسند و از دستمزد تعدادی نیز به میزبان قابل توجهی باید کم شود تا نام مسی و 4 خرید جدید باشگاه در فهرست بارسا به ثبت برسد. لاپورتا در هفته های اخیر در پاسخ به سوال در مورد تمدید مسی همواره یک پاسخ داشت:» همه چیز خوب پیش می رود و در مسیر درستش قرار دارد.»
حالا بارسلونا و لیونل مسی پس از هفته ها مذاکره سرانجام به توافق اولیه دست یافتند. طبق گزارشی که دقایقی پیش در دیاریو اسپورت و اسپورتیو کاتالونیا منتشر شد، قرارداد جدید لیونل مسی 5 ستاه خواهد بود، در حالی که ابتدا گفته شده بود مسی قراردادش را دو ساله تمدید می کند و سپس راهی لیگ آمریکا و باشگاه اینتر میامی می شود. در نهایت اما دو طرف بر سر قراردادی 5 ساله به توافق رسیدند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید