خبر فوری

تعداد بیماران کرونایی در هرمزگان رو به افزایش است

تهران – ایرنا – معاون درمان وزیر بهداشت، رمان و آموزش پزشکی گفت : شرایط کرونایی استان هرمزگان مقداری متفاوت از استان سیستان و بلوچستان است و تعداد بیماران در این استان روبه افزایش است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا ، دکتر قاسم جان بابایی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: روند توقفی که در استان سیستان و بلوچستان مشاهده می کنیم در هرمزگان هنوز دیده نمی شود.

وی که در حاشیه مراسم بهره برداری از ۲ بخش آی سی یو و ام آر آی بیمارستان طالقانی تهران سخن می گفت ادامه داد: روند شتابان بیماری پذیری کرونا  ۲ سه روز است که در استان سیستان و بلوچستان کند شده است.

به گفته معاون وزیر بهداشت واکسیناسیون در استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان برای افراد بالای ۵۰ سال اجرا شده است.
جانبابایی افزود: باتوجه به روزهای خوبی که در جهت تامین واکسن در پیش داریم امیدواریم سن تزریق واکسن در این استان ها هرچه زودتر به رده بالای ۴۰ سال برسد.
در این مراسم علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران پیش بینی کرد که پایتخت تا دو هفته آینده در وضعیت قرمز باقی بماند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید