خبر فوری

گلی در حسرت دیدن بهار رویید

«داستان گل حسرتی» به قلم محمد دهریزی و با تصاویر «دلارام فقانی» به‌تازگی برای گروه سنی بالاتر از ۹ سال در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روابط عمومی کانون؛ «داستان گل حسرتی» به قلم محمد دهریزی و با تصویرگری دلارام فقانی به‌تازگی برای گروه سنی بالاتر از ۹ سال در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.
 
قصه کتاب «داستان گل حسرتی» در مورد گلی است که چند روز مانده به بهار می‌روید. این گل از شکافی در زمین خودش را بالا می‌کشد و با درخت بلوط، پرنده، چشمه و مورچه هم‌صحبت می‌شود، او هرسال تلاش می‌کند که بهار را ببیند، اما نمی‌تواند.
 
این کتاب در ۳۲ صفحه تمام‌رنگی به نظارت هنری علیرضا گلدوزیان و با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۸ هزار تومان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب و سایر آثار فرهنگی کانون را از مراکز عرضه محصولات این نهاد در سراسر کشور و فروشگاه اینترنتی کانون به نشانی shop.kpf.ir خریداری کنند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید