خبر فوری

بسته‌های آموزشی تقویت مهارت های نوشتاری توزیع شد

تهران-هرمزبان -معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: بسته آموزشی تقویت مهارت های نوشتاری در مراکز دولتی مشکلات ویژه یادگیری توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش روز یکشنبه سازمان آموزش و پرورش استثنایی، مجید هداوند افزود: به منظور تقویت مهارت های حسی- حرکتی، مهارت توجه، مهارت ادراکی و مهارت های تحصیلی دانش آموزان، گروه برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری اقدام به طراحی و تولید بسته آموزشی تقویت مهارت های نوشتاری مراکز مشکلات  ویژه یادگیری کرد.

وی ادامه داد: این معاونت در خصوص کیفیت بخشی خدمات مداخله ای مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری و اجرای برنامه های مصوب واحد، اقدام به طراحی و ساخت سه وسیله آموزشی در قالب یک بسته کمک آموزشی کرده است.

معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه استفاده مناسب از وسایل کمک آموزشی می تواند در تثبیت آموخته های دانش آموزان موثر باشد، محیط آموزشی را پویا و فعال کنند، خاطرنشان کرد: بهره مندی از وسایل کمک آموزشی می تواند سبب مشارکت همه جانبه دانش آموزان در امر یادگیری شود و تجارب واقعی، عینی و حقیقی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.  

هداوند همچنین توزیع بسته آموزشی در بین ۲۰ درصد از مراکز دولتی مشکلات ویژه یادگیری در ۳۲ استان، با در نظر گرفتن الویت تمرکز زدایی در سطح کشور و استان ها صورت گرفته است.

وی یادآور شد: محتویات این بسته آموزشی شامل، جعبه ماسه با ۶ قلم وسیله، مهره چین با چهار قلم، تخته و کش با محتویاتی شامل چهار قلم وسیله است که در جریان تدریس جهت تفهیم بهتر مطالب درسی و یادگیری موثر توسط معلم و دانش آموز به کار می روند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید