خبر فوری

سپاهان 4 – صنعت نفت 1؛ در تعقیب پرسپولیس

هرمزبان – شاگردان محرم نوید کیا در یک بازی خانگی موفق شدند با چهار گل صنعت نفت را شکست دهند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سپاهان و صنعت نفت آبادان یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و هفتم لیگ برتر را برگزار کردند که طلایی پوشان اصفهان با درخشش شهباززاده پیروز این بازی شدند. سجاد شهباز زاده دو گل زد و یک پاس گل داد. برای سپاهان که در کورس حساس قهرمانی با پرسپولیس است، هر هفته لیگ برتر حکم فینال را دارد. امروز سپاهان در یکی از این فینال ها به مصاف صنعت نفت آبادان رفته است. صنعت نفت پیش از آغاز هفته بیست و هفتم لیگ در رتبه دهم جدول جای گرفته.
سپاهان در نیمه اول نمایشی عالی داشت و توانست با دو گل از حریف پیش بیافتد. البته پیش از گل اول سپاهان در دقیقه پنج، شوت سرکش بازیکن نفت تیرک افقی دروازه نیازمند را به لرزه درآورد و لحظاتی بعد این سپاهان بود که با گل این صحنه زیبا را تلافی کرد. سپاهان بعد از گل برترین خود را به حریف دیکته کرد. سروش رفیعی، سجاد شهباززاده و سیدمحمد حسینی که هر سه در دو گل سپاهان نقش مستقیم داشتند از بهترین های سپاهان بودند و روی گل ها خلاقیت خود را به نحو احسن نشان دادند.
در نیمه دوم این نفت آبادان بود که بازی را هجومی آغاز کرد و دقیقه 71 با گل خالقی فر مزد حملاتش را گرفت. بعد از این گل اما ورق برگشت و سپاهان دوباره تیم برتر میدان شد تا با دو گل دقایق 83 و 94 شهباز زاده و پورقاز، طلایی پوشان پیروز قاطع این دیدار حساس باشند. سپاهان با این پیروزی 56 امتیازی شد تا کورس قهرمانی کماکان با بالاترین حساسیت ادامه پیدا کند.
ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی (تعویض دقیقه 75 با علی محمدی)، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی (تعویض دقیقه 70 با پورقاز)، سروش رفیعی (تعویض دقیقه 60 با یاسین سلمانی)، احسان حاج‌صفی، محمدرضا حسینی (تعویض دقیقه 75 با رضا میرزایی)، محمدرضا خلعتبری (تعویض دقیقه 60 با محمد محبی)، سجاد شهباززاده
سرمربی سپاهان: محرم نویدکیا
ترکیب صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، محمد طیبی، مهدی حنفی، عبداله ناصری، امید خالدی، محمود مطلق زاده، امید حامدی فر، حسین ساکی، محمد رضا غبیشاوی، حسین زواری، رضا خالقی‌فر
سرمربی صنعت نفت آبادان: سیروس پورموسوی
شرح گل ها:
سپاهان 1- صنعت نفت 0(دقیقه 4: سجاد شهباززاده): سانتر دقیق سروش رفیعی در عمق به شهباززاده رسید و او با یک ضربه آرام دروازه گروسیان را گشود.
سپاهان‌2-صنعت نفت0(دقیقه35: محمد حسینی): در یک حمله زیبا سپاهانی ها در خط حمله با درخشش حسینی و شهباز زاده به گل رسیدند. دریبل حسینی و رساندن توپ به شهباز‌زاده، با پاس تک ضرب او به خود حسینی همراه بود تا بار دیگر دروازه گروسیان باز شود.
سپاهان2-صنعت نفت 1(دقیقه  71: رضا خاقی‌فر): پاس رو به عقب سپاهانی‌ها با اشتباه نژاد مهدی و فرصت طلبی خالقی‌فر همراه بود و این بازیکن از غفلت سپاهانی‌ها استفاده کرد و اختلاف را به یک گل رساند.
سپاهان 3- صنعت نفت 1(دقیقه 83: شهباززاده): حرکت در عمق بازیکنان سپاهان از سمت راست توپ را در گوشه محوطه جریمه به دانیال اسماعیلی‌فر رساند و او با پاس کات بک توپ را به شهباز‌زاده رساند تا آقای‌گل لیگ برتر دبل کند.
سپاهان4-صنعت نفت1(دقیقه 90+4: عزت پورقاز): کرنر از سمت راست با سانتر دقیق احسان حاج صفی همراه بود و این بازیکن توپ را به روی سر پورقاز فرستاد و این بازیکن گل چهارم سپاهان را به ثمر رساند.
دقایق حساس:
دقیقه 1: فرصت مناسب برای سپاهان در محوطه جریمه برای رفیعی فراهم شد که توپ را به بالای دروازه شوت زد.
دقیقه 3: هجوم خطرناک صنعت نفتی‌ها با یک شوت محکم از پشت محوطه توسط خالقی فر همراه بود که پس از برخورد به دست نیازمند تیر دروازه سپاهان را لرزاند.
دقیقه 21: اشتباه نژاد مهدی توپ را به مهاجمان صنعت نفت رساند و شوت محکم خالقی‌فر را پیام نیازمند به کرنر فرستاد.
دقیقه 4+45: حرکت بازیکنان صنعت نفت از سمت راست توپ را در محوطه به ساکی رساند که شوت او از بالای دروازه سپاهان بیرون رفت.
دقیقه 47: پاس عمقی سجاد شهباز زاده به خلعتبری رسید و ضربه او را گروسیان به کرنر فرستاد.
دقیقه 54: در حالی که موقعیت خوبی برای نفت در حال فراهم شدن بود ولسیانی توپ را از جلوی پای خالقی‌فر زد.
دقیقه 65: موقعیت‌ها و فشار پی‌ در پی صنعت نفت برای کم کردن اختلاف با واکنش‌های خوب نیازمند همراه است تا همچنان بازی به سود سپاهان پیش رود.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید