چک 1 – دانمارک 2؛ وایکینگ ها در نیمه نهایی

هرمزبان – هیولمند در یک بازی زیبا مچ شیلهاوی را خواباند تا دانمارک به مرحله نیمه نهایی یورو 2020 صعود کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، جمهوری چک و دانمارک در بازی غیر منتظره یک چهارم نهایی یورو 2020 به مصاف هم رفتند. در شبی که انتظار می رفت کار دانمارکی ها پس از برتری 2 گله در نیم اول بسیار آسان باشد، پاتریک شیک در همان اوایل نیمه دوم اختلاف را به حداقل رساند تا بازی با هیجان مضاعف دنبال شود. چکی ها در ادامه هرچه زدند به در بسته برخورد کرد تا دانمارک به نیمه نهایی یورو 2020 صعود کند. 
دو تیم جمهوری چک و دانمارک امشب در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های یورو به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً مسابقه بین این دو تیم با نتیجه 2-1 به سود دانمارک خاتمه یافت تا این تیم به نیمه نهایی رقابتهای یورو راه پیدا کند. این دانمارک بود که شروع فوق العاده ای داشت و توانست در دقیقه 5 گل اول را به ثمر برساند. ارسال کرنر استریگر لارسن به روی دروازه با ضربه تمام کننده و دقیق توماس دلینی همراه شد تا دانمارک با یک گل پیش بیفتد.
در دقیقه 13 دانمارک می‌توانست روی یک ضدحمله گل دوم را هم به ثمر برساند. میکل دمسگارد با دروازه جمهوری چک تک به تک شد اما ضربه آرام او قبل از ورود به دروازه توسط مدافع حریف کنترل و برگردانده شد. در دقیقه 17 استریگر لارسن حرکت بسیار خوبی را از جناح راست ترتیب داد. ارسال او به دروازه باز هم به توماس دلینی می‌رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه جمهوری چک عبور کرد.
در دقیقه 22 جمهوری چک تا آستانه باز کردن دروازه دانمارک پیش رفت اما ضربه توماس هولش در مصافی تک به تک توسط کسپر اشمایکل مهار و به کرنر فرستاده شد. در دقیقه 38 باز هم این دانمارک بود که می‌توانست فاصله را به دو گل افزایش دهد اما ضربه میکل دمسگارد در مصافی تقریبا تک به تک با دروازه جمهوری چک توسط توماس واسلیک مهار شد. در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد دانمارک توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. ارسال بیرون پای فوق العاده یواخیم مایهل به روی دروازه با ضربه تمام کننده کسپر دالبرگ همراه شد تا دانمارکی ها با پیروزی 2-0 راهی رختکن شوند.
جمهوری چک در نیمه دوم کار را هجومی آغاز کرد و در دو مرحله می توانست فاصله را به یک گل کاهش دهد اما درخشش فوق العاده کسپر اشمایکل مانع از باز شدن دروازه دانمارک شد. در دقیقه 49 حملات جمهوری چک نتیجه داد و این تیم توانست یکی از گل‌ها را جبران کند. ارسال ولادیمیر کوفال به روی دروازه با ضربه تمام کننده و دقیق پاتریک شیک همراه شد تا نتیجه 2-1 شود.
در دقیقه 81 دانمارک می توانست گل سوم را به ثمر برساند و خیال خود را از پیروزی و صعود به مرحله بعدی راحت کند اما ضربه یواخیم مایهل توسط دروازه بان جمهوری چک مهار شد. در ادامه مسابقه حملات جمهوری چک بی نتیجه ماند و این تیم نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند تا بازی با همان نتیجه 2-1 تمام و دانمارک راهی مرحله نیمه نهایی یورو شود.
شرح گل ها:
جمهوری چک 0-1 دانمارک؛ توماس دلینی: کرنر ارسالی اشترایگر توسط دلینی با ضربه سر به گل نخست دانمارک تبدیل شد. 
جمهوری چک 0-2 دانمارک؛ کاسپر دولبرگ: کاسپر دولبرگ توانست به یک ضربه عالی، سانتر تماشایی یواکیم مایهل از جناح چپ را وارد دروازه جمهوری چک کند.
جمهوری چک 1-2 دانمارک؛ پاتریک شیک: پاتریک شیک با یک ضربه دقیق توانست سانتر کوفال را به گل نخست جمهوری چک تبدیل کند. 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید