ادعا نکرده ایم که همه چیز را می دانیم/خود را مکلف به مشورت با نخبگان می دانیم

هرمزبان – مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان با بیان اینکه ادعا نکرده ایم که همه چیز را می دانیم بلکه نیاز به کار مشورتی و استفاده از نظر صاحبنظران دارد و صداقت و مردانگی را حرف نخست می زند، عنوان کرد: تا این لحظه جلسات مختلف برگزار شده اما نه تصمیمی گرفته شده نه تیمی خریداری شده و نه قراردادی بسته شده است و نه کسی را سرکار گذاشته ایم.

محمد باقر کشفی ، افزود: این اتفاق طی ماه گذشته و یک شب رخ نداده بلکه از ۱۸ ماه گذشته با پیگیری استاندار هرمزگان رخ داد و حتی با فدراسیون فوتبال هم وارد مذاکره شد

وی با بیان اینکه این اتفاق ارتباطی با ماه های آخر دولت دوازدهم نیست بلکه دغدغه استاندار از روز نخست بوده است، تصریح کرد: با تک تک صنایع صحبت شد که هر صنعت یک تیم را برعهده بگیرد اما شرکت ها حاضر به تیمداری نیستند و نمی خواهند در بحث ورزش حرفه ای ورود کنند.

کشفی ادامه داد: به طور حتم ما هم موافق هستیم یک شرکت یک تیم را برعهده بگیرد اما وقتی آن شرکت موافق با انجام تیمداری نیست باید به سمت تشکیل یک شرکت سهامی می رفتیم.

وی با اشاره به اینکه تشکیل صندوق حمایت از ورزش حرفه ای نیز با ایراد قانونی مواجه بود و به سادگی نمی شد تصمیم گرفت تا اینکه رسیدیم که از بنگاه های اقتصادی با پتانسیل بهره گرفته شود، اظهار کرد: شش شرکت سهامدار خصوصی بوده و شرکت صنایع پشتیبان یک شرکت خصوصی است و صنایع علاقه مند به سرمایه گذاری و حضور در این مجموعه هستند که در ورزش سرمایه گذاری کنند.

کشفی با بیان اینکه هیات مدیره شرکت انتصابی نیست بلکه خود شرکت های سهامدار نمایندگان خود را برای حضور در این شرکت معرفی می کنند، اضافه کرد: بنده و مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان نمی توانیم عضو هیات مدیره باشیم زیرا سهامدار نیستیم.

وی با اشاره به اینکه سهامداران بخش خصوصی بوده و دولتی نیست و ارتباطی با تغییرات دولت ندارد و آن ها خواستار حمایت هستند، اظهار کرد: باید شرایط فعلی را به فال نیک بگیریم و تا امروز حمایتی نبود و وضعیت ورزش حرفه ای اینچنین بود، ما به دنبال ارتقای ورزش حرفه ای هستیم.

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان بیان کرد: برای تصمیم گیری درست و برنامه ریزی صحیح، شورای سیاستگذاری با حضور باشگاه ها، پیشکسوتان، کارشناسان و صاحبنظران، معاون سیاسی استانداری هرمزگان و نمایندکان مجلس تشکیل شود تا تضمینی برای آینده فعالیت شرکت صنایع پشنیبان هرمزگان بوجود آید.

وی عنوان کرد: تا این لحظه جلسات مختلف برگزار شده اما نه تصمیمی گرفته شده نه تیمی خریداری شده و نه قراردادی بسته شده است و نه کسی را سرکار گذاشته ایم.

کشفی با بیان اینکه با نظر استاندار جلسه امروز برگزار شده تا نظر نخبگان فوتبال هرمزگان جمع آوری و جمع بندی آن به دست استاندار برسد که تصمیم نهایی گرفته شود، اظهار کرد: بنا نیست که این شرکت تازه تاسیس تمایلی به باند یا جناحی داشته باشد بلکه به مردم اختصاص دارد و به دنبال شادی و افتخار مردم هرمزگان است.

وی با اشاره به اینکه استاندار هرمزگان انصافا وقت گذاشته و برای حمایت از ورزش دغدغه دارد و این موضوع برایش همیشه مورد اهمیت بوده است، تصریح کرد: عقب ماندگی گذشته را نباید توقع داشتیم در شش تا یکسال حل شود و بحث پیرامون گذشته نه تنها مشکلی حل نمی کند بلکه حسرت مان را بیشتر می کند.

کشفی با بیان اینکه ادعا نکرده ایم که همه چیز را می دانیم بلکه نیاز به کار مشورتی و استفاده از نظر صاحبنظران دارد و صداقت و مردانگی را حرف نخست می زند، عنوان کرد: در افقی که پیش بینی کردیم بنایمان تنها فوتبال نیست و در توزیع اعتبارات پیش بینی حمایت از سایر تیم ها و رشته ها را هم در نظر گرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه ضمانت ماندگاری باشگاه حضور نخبگان در کنار این شرکت است و به طور حتم به مشارکت همه خاک حوردگان نیازمندیم، افزود: پیش بینی کردیم در سال نخست در حوزه زیرساخت ها تمامی مجموعه ورزشی های شهر بندرعباس را مشاهده کردیم که بر روی کدام مجموعه سرمایه گذاری کنیم تا هم باشگاه و هم مردم منتفع بشوند.

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان ادامه داد: در اهداف کلان ساخت یک مجموعه ورزشی هم در نظر گرفته شده گرچه در برنامه بلند مدت قرار دارد تا بتوانیم در بحث توسعه زیرساخت ها سهیم باشیم.

وی با بیان اینکه بله و نه گفتن کارشناسان حاضر در جمع اهمیت دارد و می تواند چراغ راه مان برای آینده ورزش هرمزگان باشد، تصریح کرد: از حسن های این باشگاه این است که کاری بدون مشورت صورت نگرفته و در تمامی امور مشورت کرده ایم.

کشفی در پایان گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای فصل آینده ورزشی برنامه پیشنهادی است و هنوز به تصویب نرسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید