خبر فوری

لزوم ترمیم سیل‌بندهای حاجی‌آباد

هرمزبان:رئیس اداره جهاد کشاورزی حاجی‌‌آباد با بیان اینکه در بارندگی طی روزهای اخیر خسارات زیادی به کشاورزان وارد شده است، گفت: سیل‌بندهای اراضی کشاورزی نیز خسارات زیادی دیده است که باید هر چه سریع‌تر ترمیم شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،مهدی عباس‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس در حاجی‌آباد با بیان اینکه بارندگی که با بارش تگرگ در ارتفاعات همراه بود به جاده بین مزارع و مزارع ذرت و گندم و دپوی کنجد شهرستان خسارت جدی وارده کرده است، افزود: عمده خسارت وارده در راه‌های بین مزارع و بخش‌های مربوط به مزارع ذرت و گندم گزارش شده است.

وی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی بارندگی‌های سیل‌آسا در سال جاری جهت ترمیم و بازسازی سیل‌بندهای اراضی کشاورزی شهرستان باید تدابیر لازم انجام شود.

رئیس جهاد کشاورزی حاجی‌آباد ارزش ریالی خسارت وارده در این بخش را 7 میلیارد 500 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این بارش‌ها بیش از 30 کیلومتر جاده بین مزارع، 20 هکتار زمین کشت ذرت، 10 هکتار گندم و 30 درصد به دپوی کنجد که خسارت وارده شده است.

حاجی‌آباد در شمال هرمزگان واقع شده، و طی روزهای اخیر در این شهرستان 115 میلی‌متر باران باریده است.

انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری فارس

کد خبر: 394983

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید