شهرداری بندرعباس در برابر مقاومت گلسا پوش یزد شکست خورد

هرمزبان – تیم فوتبال شهرداری بندرعباس نماینده هرمزگان در رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحل باشگاه های کشور، در برابر مقاومت گلسا پوش یزد شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا، دیدار این ۲ تیم سه شنبه شب در چارچوب رقابت های هفته نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور در زمین ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد که در نهایت با نتیجه پنج بر یک به سود نماینده یزد پایان یافت.
  برای تیم گلسا پوش یزد عباس رضایی ، مصطفی دهقان ۲ گل ، عباس میرشکاری و محمد معصومی زاده  گلزنی کردند و تک گل نارنجی پوشان بندرعباس را عبدالقادر خوران به ثمر رساند. 
رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور در ۲  گروه برگزار خواهد شد و تیم شهرداری بندرعباس تنها نماینده هرمزگان در این رقابت‌ها در گروه دوم با تیم های مقاومت گلساپوش یزد، شهریار ساری، ایفا اردکان و دریانوردان بوشهر هم گروه است.
 در گروه اول این رقابت ها هم تیم های صنعت فرش حداد اصفهان ، شاهین خزر رودسر،  پارس جنوبی بوشهر ، پاس گناوه و سپاهان سمنان با هم به رقابت می پردازند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید