خبر فوری

فیلم کوتاه هنرمند قشمی به جشنواره آمریکا راه یافت

قشم- هرمزبان – فیلم کوتاه «مرگ در بعد از ظهر» به کارگردانی اصغر بشارتی در اولین حضور بین المللی خود به بخش رقابتی سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی FilmOneFest ۲۰۲۰ در کشور آمریکا راه پیدا کرد.

هنرمند قشمی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این فیلم روایت کوتاهی از آثار شیوع بیماری کرونا بر محیط زیست و حیات جانوران را برای مخاطبان و تماشاگران به نمایش می گذارد.

بشارتی افزود: مدت زمان این فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه است که امور نویسندگی، تهیه کنندگی، کارگردانی و تصویربرداری را خود انجام داده‌ام.

وی ادامه داد: منصور وحدانی، تدوین، امین اردانی، صداگذار، سیدحامد نوبری، مشاور هنری و یونس دهقانی طراحی پوستر این فیلم را برعهده داشته‌اند.

بشارتی خاطرنشان کرد: کمیل جعفری و حسن بازماندگان به عنوان بازیگر در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

۲ هزار و ۲۰۰ فیلم از یکصد کشور جهان برای حضور در بخش رقابتی این جشنواره بین المللی ارسال شده است.

بشارتی فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه عکاسی و مستندسازی از سال ۱۳۸۶ آغاز کرد. وی تاکنون با حضور در افزون بر ۱۵۰ جشنواره ملی و بین‌المللی توانسته  قشم را به عنوان یک جزیره گردشگری با ظرفیت‌های زیبا به مردم دنیا معرفی کند.

نشان طلایی مسابقه بین المللی عکس آساهی شیمبون کشور ژاپن، مدال طلای مسابقه بین المللی بریستول کشور انگلستان، نشان طلای مسابقات بین المللی آرولای ترکیه، برنز F۲ آرژانتین، دیبلم افتخار جشنواره بین المللی پولیدف بلغارستان، کسب روبان افتخار مسابقه عکس بین المللی پرسپکتیو هند و تقدیر جشنواره بین المللی خیام در ایران بخشی از افتخاراتی است که طی چند سال اخیر نصیب این هنرمند قشمی شده است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید