خبر فوری

به تقویت تیم های موجود ورزش هرمزگان بپردازیم/مبادا به سرنوشت پاس همدان دچار شویم

هرمزبان – عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مبادا تجربه پاس همدان در هرمزگان تکرار شود، عنوان کرد: باید تیم های موجود در هرمزگان را تقویت کنیم و با پشتوانه سازی دقیق سعی در حضور در لیگ های معتبر و حرفه ای داشته باشیم.

منصور آرامی ، در خصوص تشکیل نخستین جلسه هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان، افزود: از دکتر همتی باید انصافا تشکر کرد که در حوزه ورزش دغدغه جدی داشته و به خوبی در این مدت به دنبال حرکتی موثر در بحث ورزش حرفه ای استان هرمزگان است.

وی با بیان اینکه تاسیس این شرکت و حضور در ورزش حرفه ای اقدامی مبارک و خوشایند برای هرمزگان است، تصریح کرد: مردم مطالبه جدی دارند چرا ورزش حرفه ای در خوزستان، اصفهان و تبریز با مشارکت صنایع رخ می دهد اما در هرمزگان منع قانونی هست؟

آرامی ادامه داد: بنده با اینگونه تاسیس باشگاه مخالفم زیرا باید ورزش را به سمت باشگاه های خصوصی با حمایت بنگاه های اقتصادی ببریم و از موجدیت های فعلی ورزش استان حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه مبادا تجربه پاس همدان در هرمزگان تکرار شود، عنوان کرد: باید تیم های موجود در هرمزگان را تقویت کنیم و با پشتوانه سازی دقیق سعی در حضور در لیگ های معتبر و حرفه ای داشته باشیم.

این نماینده مجلس در پایان با ارائه پیشنهاد تشکیل شورای سیاست گذاری برای شرکت صنایع پشتیبان، گفت: پیشنهادم این است که بنگاه های اقتصادی بیایند باشگاه های موجود را تحویل گرفته و تیمداری کنند تا با قدرت منابع مالی تیم هایی نظیر شهرداری بندرعباس، خلیج فارس میناب و … وارد مسابقات شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید